Telefonförsäljare=Idioter?

Dominator-Rocks

Guest
Blev själv uppringd igår av en tjej ifrån "tre".. Hon frågade om jag hade tid vilket jag absolut inte hade då jag satt mitt i ett möte.. (Väntade arbetssamtal- därför jag svarade). Sa gång på gång vänligt att jag INTE hade tid just nu men ring igen senare.. Tjejen blev irriterad om la tillslut på luren.

Efteråt ringde hon till min sambo och försökte sälja till henne istället.. Då kläcker hon ur sig att hon pratat med mig innan och att JAG hade varit otrevlig och blivit arg då hon ringde... .WTF

Proffsigt :näsblod

Edit: 3 ringde till mig förra veckan, jag sa att jag var ledsen men hur hon en försökte så skulle hon inte få sälja något till mig, funkade bra :tummenupp

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Jag tycker ärligt talat inte att telefonsäljare är mer än ett marginellt ilandsproblem. Och går man med i nix-registret och är tydlig mot de som skiter i det så är det snart ett ickeproblem.

Visst, jag har också stött på folk som har klara attitydproblem men de flesta försöker bara ungdomar som försöker försörja sig på ett riktigt otacksamt jobb med skitlön. Det kan jag tycka är rätt strongt istället för att inte göra någonting alls.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning