the duck in da house:
Jag har själv letat runt en massa och slutligen inhandlat en Boblbee Megalopolis Aero
Köpte min första Boblbee 2000 då hade dom precis öppnat och det var i princip bara jag & Jonas Birgersson (IT-mupp & miljonär) som hade sådana, lite roligt var att vi båda jobbade på B2 på den tiden. Jag har mest använt dom på flyg & tåg och fortfarande frågar folk "har du en pulka på ryggen??", den är nog bland det bästa i ryggsäcksväg om man ska ha lite stuff som laptop och annat med sig, jag började använda den på hoj för ett par år sedan men att den funkar som ryggskydd hänger jag inte i granen, kör med mitt Halvarsson Track även med Boblbee på. För några år sedan blev jag påkörd av en "filbytande bankir" i en Range Rover och gick i gatan hårt, laptop och allt i ryggan var helt oskadda däremot var plastskalet på vänstersidan nernött till ett hål, jag ringde Boblebee och undrade om man kunde köpa bara skalet och byda det "skicka hit den så får vi ta en titt" var svaret och en vecka senare kom en ny och en bild från deras kontor där min gamla crashade hängde bland några prototyper....
Idag har jag 3 st en kromad, en svart fylld med surf & hoj dekaler och en lite mindre Peoples Delight i silver som är bra nuförtiden när det finns Mini PC och man inte behöver så mycket med sig. Jag anväder alla flitigt....
DP says: Funkar perfekt när man ska ha lite med sig...