Jag har en Alpinestars Tech Aero Back Pack. Kanske inte den billigaste men för att va ryggsäck så är den slimmad o sitter riktigt bra även i högre farter. Märker den inte ens på ryggen. Har ett speciellt fack för dator som är våtdräktsliknande material. Står att i texten att de flesta 15" laptops går i den....men jag får i min 17" HP utan några problem alls plus andra grejer. Finns även andra fack för karta, verktyg, hjälm o allt vad man kan tänka sig.
De två små facken som sitter på bandet man spänner runt magen är perfekta för mobil kontokort o annat man kan vilja komma åt utan att behöva mecka av sig allt.
.
Jävla skittråd! Kunde inte hålla mig och beställde precis en Boblbe-e Megalopolis Aero i färgen "Phantom" (Mattgrå)... Haha!
// Afterburner
kan du länka till hemsidan?
Aber selbstklahr! http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=BOBLBEEMEGAAERO
// Afterburner
grymt grymt...funderar på köpa...behöver en rygga när man pendlar fram o tillbaka till jobbet!
Samma här! Det fina är att det verkar finnas ett fack speciellt för laptopen! Riktigt schysst!
// Afterburner
Dock en sak ja undrar...blir det inte farligt med plastgrunkan om man landar med ryggen före.
"Megalopolis Aero från Boblbe-e skyddar effektivt din rygg och ryggsäckens innehåll! "
Står att den fungerar som ryggskydd...hur?
Om man tittar på de olika modellerna (exempelvis Sport jämfört med Aero) så verkar Aero'n vara styvare i ryggen? Lite mer svank s.a.s.
// Afterburner
Samma här! Det fina är att det verkar finnas ett fack speciellt för laptopen! Riktigt schysst!
// Afterburner
Mät innan bara, alla laptops får inte plats ... naturligtvis beroende på vilken modell du har etc.
Boblbee flexar ju inte som vanliga ryggor samt att den inte e formbar på samma sätt.
Har en tidig modell själv, bra skit! Men de har vissa begränsningar pga material och form.
Det svankformade urtaget i nederkant är ju också en gåta. Att så permanent bygga bort volym i ryggsäcken bara för att visa ngn som går bakom att en sovsack skulle kunna passa där. Hela konstruktionen verkar minst sagt korkad.
En massa bra som vanligt ...
Tror att det svankformade urtaget är mer för att hindra att den hjälm man har i hjämnätet glider ur o ramlar på backen
Bland alpinister har jag aldrig mött ngn med dessa hårda ryggsäckar. De är ju tyngre och rymmer mindre.
Det svankformade urtaget i nederkant är ju också en gåta. Att så permanent bygga bort volym i ryggsäcken bara för att visa ngn som går bakom att en sovsack skulle kunna passa där. Hela konstruktionen verkar minst sagt korkad.
Tror att det svankformade urtaget är mer för att hindra att den hjälm man har i hjämnätet glider ur o ramlar på backen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari