bullysmile
Killing time? time kills you!
:spegelvisir
haha du är så gullig när du försöker vara en gaywanabe badboy här på sporthoj.
Helt klart! Jag använder en mjuk rygga. kör sällan utan ryggsäck, det är skönt att ha med sig första-hjälpen samt slippa ha mobil, nycklar, plonka mm i skinnstället. Dessutom kan jag då ha med mig lite verktyg och en H4.
haha du är så gullig när du försöker vara en gaywanabe badboy här på sporthoj.
Bully. Beklagar att du haft dålig erfarenhet av att tygsäckar åkt upp och att du förlorat prylar. Har själv aldrig upplevt något sådant problem. Men du, fyra små likadana hänglås på biltema kostar 40 kr. Det måste vara såväl smidigare som lättare att sätta dit sådana på en trilskande tygsäck än att köra omkring med toppboxen fastspänd på ryggen...
Nja, det var mest den där kommentaren om att ryggsäckspiloter ser ut som snorungar på väg till skolan som jag tyckte blev så komisk när man tittar på den där bilden. De flesta slangnissar jag sett är moppedister på väg till högstadiet så för mig blir din kommentar närmast klassisk. Kör man så där vid övergångställ på allmän väg så spelar det nog ingen roll om man har ryggsäck eller ej. Den mentala åldern avslöjas ändå väldigt snabbt.
Om några år så förstår du nog vad jag menar.
Ditt körsätt hör bevisligen hemma på bana. Använder du ryggsäck på bana?
Det är inte lönt, vill man inte förstå så gör man det inte.Man ser helt enkelt snabb ut och inte ut som en snorrunge som är påväg till skolan eller liknande
Innan ni ratar dessa plastryggor så testa en innan.
HD-förare....
Kan du definiera gaywanabe badboy?
Har försökt visualisera hur en sådan ser ut men jag går bet...
En sån där vattentät plastryggsäck kan säkert fungera som badboj men vad en gaywanabe är övergår mitt ringa förstånd.
Viss det funkar men vissa käkar ris med pinnar
...och vissa idioter med gaffel
Det är inte lönt, vill man inte förstå så gör man det inte.
Vad är det för fel med det? Jag ska ju precis köpa ett.
Eftersom du har Björn Ranelid som avatar så känner jag mig tvingad att komma med ett pepåkande...
Spegelvisir betyder inte att du ser dig själv. Det är en spegel från andra hållet liksom...
De som lägger 2 papp på en ryggsäck hänger kanske inte så mycket i "stora backen" i Tandådalen. Har åkt en del snowboard med Boblbee och precis som du skriver så är den riktigt grym när man vill ha med sig kamerautrustning etc. och vet med sig att man kommer ligga på rygg (sexskämt) många gånger under dagen. Den är dock inte lika bekväm i sittliften om man behåller den på. Jag har ramlat mycket men aldrig fått ont i nacken. Kör med ryggskydd under ryggan eftersom vi delar på "bördan" och sen är det inte min ryggsäck heller, tyvärr.Faktum är att jag inte stött på någon bergsklättrare eller skidåkare som använder sig av den. Frågan är hur väl utvecklade tillbehören är och hur de fungerar i praktiken. Jag har inte provat dem så därför låter jag det vara osagt. Kanske någon annan som har egen erfarenhet eller synpunkter?
Det är du som är frisör gullethaha du är så gullig när du försöker vara en gaywanabe badboy här på sporthoj.
Varför?Vad är det för fel med det? Jag ska ju precis köpa ett.
Varför?
Jag har förvisso också ett sådant, det följde med hjälmen. Aldrig använt men det är säkert perfekt om jag får en tegelsten i huvudet och vill leka adidaskrigare.
Fasen vad du är känslig - som en riktig kvinna!javisst! vill du att jag borrar dig i 2:an eller vad har mitt yrke med detta att göra.
Prasselbyxor, tubsockor och hood-över-stället är också snyggt. Kör all-in för fan.spegelvisir är snyggt hur mycket än ni gammelmodiga farbröder försöker bevisa motsatsen för det spelar ingen roll försöker ändå inte bevisa nåt för en helt stil och trend död gammling som dig och alla andran som tycker så.
så denna tråd handlade om ryggsäckar så back on topic
De som lägger 2 papp på en ryggsäck hänger kanske inte så mycket i "stora backen" i Tandådalen. Har åkt en del snowboard med Boblbee och precis som du skriver så är den riktigt grym när man vill ha med sig kamerautrustning etc. och vet med sig att man kommer ligga på rygg (sexskämt) många gånger under dagen. Den är dock inte lika bekväm i sittliften om man behåller den på. Jag har ramlat mycket men aldrig fått ont i nacken. Kör med ryggskydd under ryggan eftersom vi delar på "bördan" och sen är det inte min ryggsäck heller, tyvärr.
Bra produkt tycker jag. Kul att folk bränner pengar tycker jag också, vore tråkigt om alla körde runt med samma ryggsäck, på likadan hoj, i likadant skinnställ, likadan hjälm, likadana stövlar, likadana handskar.... ja ni fattar.
och vad tror du skulle få mig att ens orka förklara det för dig? det är ju lönlöst att ens gå vidare med detta så detta är det sista jag skriver till dig.
Men lycka till med dinrygga, kommer väl komma en likadan lirare som dig fast ännu mer stenåldern och hävar att man kan ha en svart sopsäck med sina saker i och spänna fast det med silvertejp på ryggen, benet, magen eller what ever o.s.v.
Viss det funkar men vissa käkar ris med pinnar
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari