The fylleincidentertråden again

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Re: vidriga vakter

r1666 skrev:
jag blev satt i fyllefinkan efter att ha slagits me med 5 vakter.tråkig kväll eftersom jag var oskyldig! blev nekad att komma in efter att tidigare blivit förvisad från festligheterna.stod och pratade med vakten idörren och helt plötsligt blev allt svart...det började med att en vakt puttade mig varpå jag föll bakåt och i ren reflex tog jag tag i vakten som föll över mig,då trodde dom andra vakterna att vi slogs och rusade villiga fram för att hjälpa sin stackars kompis,det var då jag greps av fullständig panik och försökte komma loss....och jag kom loss ca 4 gr innan jag fick ett knä i ryggen och handfängsel.resultatet av detta blev

1: blåslagen,öm ihela kroppen,sönderslitna kläder
2: spräckt läpp
3: axelskada
4: sönderskrapad panna och haka samt arm/knän

5: 2000 i böter
6: 70 timmar samhällstjänst ,(jag är tidigare ostraffad)åklageren yrkade på 6 mån fängelse.till råga på allt var rättsalen full med undomar på studiebesök.

allt jag gjorde var att i allt fummel slå en vakt på truten så att han fick ett litet sår.
i rätten sa vakterna (som självklart hade pratat ihop sig) att jag var helt vild och att dom blev jätterädda och att hela händelsen var mitt fel,dom ljög hela tiden....så tjaffsa aldrig med en vakt för dom har lagen helt på sin sida i alla lägen :VÅLD MOT TJÄNSTEMAN HETER DET.struntade i att överklaga då det skulle ta hur lång tid som helst...men om jag nån gång möter någon av vakterna i en mörk gränd,,,då jävlar ska jag ge igen!

Har vatt med om nästan exakt samma sak, fick 80 h o 4000, gjorde inte ett skit, sa bara att det inte var mitt fel att de inte kom in på polishögskolan, sen fick jag däng, HATA VAKTER SOM BETER SIG SÅ :mad:
 

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
I lördags var det dax igen för en liten bortgörning igen.....


Vi hade 15 års jubileum sen vi sluta nian och det var 4 skolor ifrån Kristianstad. När vi står med välkömst drinken kommer det fram en brud och säger hej och artig som man är säger man hej och vänder sig om och börjar prata med de andra igen, varpå bruden säger lite surt:
Känner du inte igen mig?
Hjärnan på högvarv och full som man blivit på förfesten så funkar den inte så där bra, utan svarar lite sarkastiskt:
Skulle jag det?
Varpå bruden säger:
Vi har varit ihop och förlovade i över 2 år innan. :fakta

Mina gamla klasskamrater fick ett gott skratt i varje fall.
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Re: Re: The fylleincidentertråden again

ducati748rs skrev:

Skulle jag det?
Varpå bruden säger:
Vi har varit ihop och förlovade i över 2 år innan. :fakta

Mina gamla klasskamrater fick ett gott skratt i varje fall.


Det var fan manligt värre :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

josefiine

stolt ägare till kattrumpan!
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Älvkarleby
Hoj
Gula faran! Sv650 -00
har inte så många egna, har hört att det man inte minns har aldrig hänt :)

Systerns kompis däremot hade precis flyttat in i en lägenhet på andra våningen i ett hus. Röksugen och utan balkong sätter hon sig på huk i fönstret:inte smart! Tjejen blir framtung och trillar ut genom fönstret och får rejält ont i bena. (så här långt ingen fyllehist)
Hon lyckas kräla in i huset till första våning där hon ringer på. Killen som öppnar har jordens fest och bjuder in henne. Hon säger att hon har gôront, och snälla som pojkarna är ska de döva henne med sprit! Efter x antal timmar har tjejen fortfarande ont: bedövningen hjälpte inte. Någon smart typ föreslår att man ringer efter ambulans. När ambulansförarna kommer frågar de hur det hela gått till, och hur mycket hon hade druckit...
"nnne men ja va fktisst nyckterr..." sluddras fram... Av oförklarlig anledning blir hon inte trodd.
:crash

Dagen efter vaknar hon upp med en redig bakfylla och två brutna ben! Rullstol nästa! :tummenupp
 

Ronny

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda CBR1000RR -18, Honda CBR600RR -08
:tummenupp
Dags att lyfta den här tråden!
Nån som har någon incident att berätta om? :öl :zpy :öl
Kom igen nu!
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
KawaF3771 skrev:
Alltså vafan... bara jag som tycker att jul ska firas som jul och inte nån jävla fyllefest... Finns väl bättre dagar att göra sånt på :fakta
Ett jättegammalt inlägg att kommentera men ändå. Ja nog bara du, firar du midsommar nykter också? Jul är väl en fest som alla andra fast med mer glögg.....
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
John skrev:
En gång nös jag samtidigt som jag åt rabarberpaj. Den for ut genom näsan. Skojar ni att det var äckligt eller.. :skrämd

Är det det som kallas snabbmat eller? :p
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Gustav1 skrev:
Är det det som kallas snabbmat eller? :p

Skojja inte. Den kom upp snabbare än man kan säga laxermedel. Iofs kom den snarare ut än upp...:rolleyes:

Vid fikabordet med familjen hos mormor och morfar. Min näsa var inte densamma på en vecka. Stoooora näsborrar. Och jag vågade inte äta resten av rabarberpajen, allt var ju grönt ju... :eek:
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
"en kompis " låt oss kalla honom A var hem till ett par kompisar B och C en svinkall (-25) lördagkväll och de hade inget att göra, efter ett tag kom de 3 kompisarna på den fina idén att festa lite... sagt och gjort så plockar B fram en dunk HB, så dom börjar festa och bli jätte fulla.
Nu kläcker kompis C idén att han vill leta reda på en annan fest med mer folk på... så B ringer sin lillebrosa som ska köra dem. Efter ca 30 min kommer chauförren och kör iväg de 3 kompisarna som är nu är riktigt fulla. De åker runt och dricker allt mer i bilen (utom chauffören så klart) och letar efter en fest, men det var lite tamt nere på samhället den kvällen.. så de åker hem till kompis D som höll på och fixa med sin bil och kompis D var inte allt för glad att få påhälsning av de dretfulla kompisarna A, B och C. Så de far vidare och det är det sista som A kommer ihåg av kvällen...

Dagen efter vaknar kompis A på Akuten och är väldigt bakis och mycket förvånad... :confused:
I efterhand har kompis A fått berättat för sig att han hade somnat i en snödriva efter bilfärden och de apfulla B och C hade släpat in honom i trapphuset, där efter hade den apfulla kompis B skickar ner sin flickvän för att se om A var ok... vilket han inte var helt ner spydd och nerkyld, och på akuten konstaterar läkarna att 26 grader i kroppstempratur är inte att rekomendera (har för mig att läkarna sa att det är ca 25% som inte överlever det :skrämd ).

Så nu förtiden så dricker inte A HB längre... för han vill inte vakna på akuten och få lov att pissa i en flaska när han vill gå på muggen.. :)

Vem nu A är förtäljer inte historien... :)
 

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerhankmo, Finland
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
gulsvartkawwa skrev:
Ett jättegammalt inlägg att kommentera men ändå. Ja nog bara du, firar du midsommar nykter också? Jul är väl en fest som alla andra fast med mer glögg.....

Nope :crash

Men det kan ju hända att vi har lite andra traditíoner här,,, men jag skulle nog inte vara dyngfull på julafton.

Här:

Julafton: Stämningsfull högtid som firas i nyktert tillstånd

Nyår: :öl

Midsommar: :öl
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Hmmm... Får väll räkna in mej i gänget...

Jag lyckades igår prata in ett låååångt meddelande på "någons" mobil.... Ok, det var väll inte så farligt, men till saken hör att jag höll mobilen både uppochner och vriden... Om ni hajjar... :rolleyes: Det blev nog ett spännande meddelande att lyssna av..... :rolleyes: Sen låg jag på Bagarmossens skolgård och garvade läppen av mej i säkra 15 minuter. Min svägerska var måttligt road... :rolleyes: Tur att hon var med, för jag kunde inte ens lokalisera vilken stadsdel jag befann mej i, eller var bodde! :D

Tror att jag ska hålla mej borta från OND SPRIT ett tag nu..... :rodnar
(Öl och vin funkar däremot utmärkt! :D )

/Fröken bakis forfarande...
 

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
watson skrev:


Tror att jag ska hålla mej borta från OND SPRIT ett tag nu..... :rodnar
(Öl och vin funkar däremot utmärkt! :D )

/Fröken bakis forfarande...

jupp spriten är djävulens påfund... men Öl går bra... :D
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Blev full och råkade stoppa snoppen i mitt ex som jag fortfarande är kompis med varpå hon började skrika och gråta om att hon trodde att jag ville ha tillbaka henne, och fick mig att känna mig som om jag hade utnyttjat henne!. :(
Jag skulle nog sluta dricka om det inte öl var så förbannat gott!. :mad:
 

jimler

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
hojlös!
Råkade???

HAhaha blev full och råkade stoppa snoppen i ex:et!!! :D
hur fan råkar man stoppa snoppen i något??? :confused: hahaha den var fan bra..... :fakta
kanske inte råkade? utan en ren reflex??? :crash
 

Boostmax

Fem fyror är fler än 4 elefantöl !
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
FZ1-S
Hightuned skrev:
Blev full och råkade stoppa snoppen i mitt ex som jag fortfarande är kompis med varpå hon började skrika och gråta om att hon trodde att jag ville ha tillbaka henne, och fick mig att känna mig som om jag hade utnyttjat henne!. :(
Jag skulle nog sluta dricka om det inte öl var så förbannat gott!. :mad:



HAHAHA!!!

Hörde en historia om en småbarnsfarsa som stod och borstade tänderna när lillgrabben på 3-4 år kom in, pissade, en del hamnade i toan, men det mesta utanför, och då farsan påpekade det, sa grabben helt frankt " Det var inte jag pappa, det var snoppen!"

:bow :bow :bow :bow

Det citatet är det bara att kopiera rakt av, skitbra!!!!
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top