The Perfect Woman

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
maverick_750rr skrev:
Man kommer hem ifrån glassrundan och får se att fler går ut med att de svalt sperma och sen även hur man gör sperman GOD.....

Vacker tråd.

750RR

Blunda. Stäng ner. Gå vidare.
Klarar du inte av att vi äcklar oss så behöver du inte läsa, livet är bra enkelt ibland va?

Nacka- Det är bara be någon moderator ta bort tråden så är problemet fixat. Varför du nu vill ta bort den, jag tyckte tråden blev rätt rolig.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Själv tänker jag nu tillhöra de äldre på forumet som kommer sitta och dräggla över Jenny (gjorde jag ju redan innan, men detta är hur bra som helst!)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
Själv tänker jag nu tillhöra de äldre på forumet som kommer sitta och dräggla över Jenny (gjorde jag ju redan innan, men detta är hur bra som helst!)

Det är ju tur att du inte är kräkmagad, Freppa. :)

Förstår inte vad det är som är så äckligt med människokroppen, så länge man inte luktar som någon gammal uteliggare...

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Haha, nu har jag läst alla inlägg i tråden :D

Väldigt roligt, skrattat högt massor med gånger :rock
Nu ska jag äta lite piller...

Henken

Guest
Macho Woman skrev:
Det där var inte det minsta onödigt. En del killar har så förbannat konstig syn på oss tjejer. Vi går på toaletten alltså. Min skit luktar lika illa som din. Jag är ledsen att behöva tala om det för dig, men det är sant.

Det är jag (tyvärr) mycket medveten om men den grafiska beskrivningen kunde jag varit utan. Man behöver inte alltid vara ..kliniskt beskrivande så att säga.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Henken skrev:
Det är jag (tyvärr) mycket medveten om men den grafiska beskrivningen kunde jag varit utan. Man behöver inte alltid vara ..kliniskt beskrivande så att säga.

Måste bara ställa en nyfiken fråga. Tyvärr i detta fall betyder att det är tråkigt att skit luktar illa eller det faktum att tjejer faktiskt också skiter?

Henken

Guest
Bikerbitch skrev:
Måste bara ställa en nyfiken fråga. Tyvärr i detta fall betyder att det är tråkigt att skit luktar illa eller det faktum att tjejer faktiskt också skiter?

Ja. :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...