Låter som om gamle Skalman (nyss fyllda 32) får reda ut begreppen bland er ungdomar
1) En rejäl hederlig avsugning (fellatio) är bland det skönaste som finns. totalt avslappnande, och helt utan egent fysiskt arbete. Ni som inte tycker detta är antagligen hjärnskadade
eller har råkat ut för tjejer som inte vet hur de ska göra (tänder och snoppar är t.ex. en ganska dålig kombination...). För dem som inte känner till det kan jag också berätta att tjejer i allmänhet inte gillar att man grabbar tag om nacken och juckar som värsta bulldoggen.
2) Om inte tjejen vill utföra fellatio, så gör hon inte det. Man kan inte tvinga henne, men personligen tror jag att ett sådant förhållande blir ohållbart i längden, åtminstone med mig
Dock har jag märkt att de allra flesta har inget emot det, utan blir tvärtom fruktansvärt kåta av det. Eller så har jag bara haft tur
Precis som det faktum att många killar tänder på cunnilingus (=
).
3) Precis som freppa säger, om man förväntar sig att tjejen ska svälja, räkna då med efterhångel också! Hur många tjejer tror ni det är som, efter att ha gett er värsta avsugningen med svälj och allt, tycker det är kul att höra "nä fyfan jag vill inte pussa dig, du smakar så äckligt nu". Detta är iofs inte särskilt sant, såvida hon inte beslutar sig för att inte svälja, utan "swappa" över det till dig efteråt
Tänk dig själv - om hon precis druckit ett glas saft, inte fasiken smakar en puss/kyss särskilt mycket hallon för det! Såvida hon inte gurglat eller nåt förstås.
4) Tycker inte heller det gör så stor skillnad om tjejen slutar precis innan stjärnorna och fyrverkerierna, eller om hon sväljer. Det är nog mer rent psykologiskt, att det är "häftigare" med en tjej som sväljer. Förmodligen är det precis som med analsex - det är de allt grövre p-rullarna som drastiskt förändrat vår syn på sex. Gör du en undersökning bland dagens 15-16-åringar kan du ge dig den på att när det kommer till sex, så ska de tas i rumpan till höger och vänster. Många av dagens ungdomar som ser på porrfilm tror att det är så det ska gå till. Och det är ju inte sant. Nu låter jag som en moraltant, men jag har inget emot porrfilmer
men de är säkerligen inte en bra sexualundevisning för ungdomar. (Dessutom, numera sväljs det ju inte i p-rullarna heller, nu gäller det att få så mycket säd som möjligt i ansiktet, helst av 3-4 stycken).