The Perfect Woman

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
exiteme skrev:
Hmmm...Det enda BB gjorde var att kommentera det som var FÖRSTA inlägget i tråden. Nämligen "I´ll swollow it all...and love the taste" :fakta Det är ju lite poängen att man ska kommentera saker som skrivs..eller...?

Man kan vara den perfekta kvinnan även om man inte gör det. Med rätt man blir man den rätta kvinnan... och jag har haft turen att träffa min! :tummenupp

BB är inte den enda som pratar sex. Mattias skäller jämt på mig pga den saken :p Men folk gillar faktiskt sex. De enda som inte gör det, är de som inte får något... :7peta :D

Fölåt, jag ser inte.... men va hon singel NU sa du??? :confused: :confused: :confused: :confused:

750RR

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har någon ens reagerat på mitt första inlägg som till o med Lilladamen svarade på och höll med mig om?

Läs det första och inse att resterande var ironi.
Hurvida jag sväljer eller inte är helt ointressant förutom den personen jag är tillsammans med.

Maverick750- Du får väl vara beredd på lite svar när killar startar en tråd om den perfekta kvinnan. Andas litegrann nu innan du får en hjärtinfarkt.

Freppa- Tack att jag får vara din vän. Det känns bra! :rock

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Bikerbitch skrev:
Har någon ens reagerat på mitt första inlägg som till o med Lilladamen svarade på och höll med mig om?

Läs det första och inse att resterande var ironi.
Hurvida jag sväljer eller inte är helt ointressant förutom den personen jag är tillsammans med.

Maverick750- Du får väl vara beredd på lite svar när killar startar en tråd om den perfekta kvinnan. Andas litegrann nu innan du får en hjärtinfarkt.

Freppa- Tack att jag får vara din vän. Det känns bra! :rock

Va..Jag höll oxå med dig. Får inte jag vara din vän?? :7peta

Kan garantera att om sporthoj haft ett eget sexforum vore det nog det mest besökta :fakta :D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
BB: Allt för dig raringen ;) *duckar när jP kommer springandes med kniven i högsta hugg*

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
exiteme skrev:
Va..Jag höll oxå med dig. Får inte jag vara din vän?? :7peta

Kan garantera att om sporthoj haft ett eget sexforum vore det nog det mest besökta :fakta :D

Åh. det måste jag ha missat. Klart du är min vän Eva!
Det tror jag också :) Lustigt att Maverick750 skall angripa så fort det är något.

Freppa- Ingen kniv i högsta hugg här inte. Jag får faktiskt ha vänner :)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Macho Woman avslöjar:

JAG HAR SVALT SPERMA!

Sådär, nu har alla ni som är pryda något att reta er på.

Jag förstår verkligen inte vad det är som är så hemligt när det kommer till sex. Jag och mina väninnor pratar om det som vi pratar om allt annat. Jag skulle till och med kunna snacka med mamma, pappa eller mormor om det. Konstiga sexualuppfattningar kommer av att vi pratar med varann för lite om sådant. Varför är det okej med information och råd om samlevnad, men inte om sex? Folk lämnar ju ut halva sitt privatliv när det gäller samlevnaden i övrigt och då är det ingen som klagar.

Förresten, så smakar sperma inte särskilt illa. Det som är jobbigt är konsistensen som gör att man måste harkla sig i ett par dagar...

Last edited:

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Låter som om gamle Skalman (nyss fyllda 32) får reda ut begreppen bland er ungdomar :)

1) En rejäl hederlig avsugning (fellatio) är bland det skönaste som finns. totalt avslappnande, och helt utan egent fysiskt arbete. Ni som inte tycker detta är antagligen hjärnskadade :D eller har råkat ut för tjejer som inte vet hur de ska göra (tänder och snoppar är t.ex. en ganska dålig kombination...). För dem som inte känner till det kan jag också berätta att tjejer i allmänhet inte gillar att man grabbar tag om nacken och juckar som värsta bulldoggen.

2) Om inte tjejen vill utföra fellatio, så gör hon inte det. Man kan inte tvinga henne, men personligen tror jag att ett sådant förhållande blir ohållbart i längden, åtminstone med mig :) Dock har jag märkt att de allra flesta har inget emot det, utan blir tvärtom fruktansvärt kåta av det. Eller så har jag bara haft tur :D Precis som det faktum att många killar tänder på cunnilingus (= :slicka ).

3) Precis som freppa säger, om man förväntar sig att tjejen ska svälja, räkna då med efterhångel också! Hur många tjejer tror ni det är som, efter att ha gett er värsta avsugningen med svälj och allt, tycker det är kul att höra "nä fyfan jag vill inte pussa dig, du smakar så äckligt nu". Detta är iofs inte särskilt sant, såvida hon inte beslutar sig för att inte svälja, utan "swappa" över det till dig efteråt :D Tänk dig själv - om hon precis druckit ett glas saft, inte fasiken smakar en puss/kyss särskilt mycket hallon för det! Såvida hon inte gurglat eller nåt förstås.

4) Tycker inte heller det gör så stor skillnad om tjejen slutar precis innan stjärnorna och fyrverkerierna, eller om hon sväljer. Det är nog mer rent psykologiskt, att det är "häftigare" med en tjej som sväljer. Förmodligen är det precis som med analsex - det är de allt grövre p-rullarna som drastiskt förändrat vår syn på sex. Gör du en undersökning bland dagens 15-16-åringar kan du ge dig den på att när det kommer till sex, så ska de tas i rumpan till höger och vänster. Många av dagens ungdomar som ser på porrfilm tror att det är så det ska gå till. Och det är ju inte sant. Nu låter jag som en moraltant, men jag har inget emot porrfilmer :D men de är säkerligen inte en bra sexualundevisning för ungdomar. (Dessutom, numera sväljs det ju inte i p-rullarna heller, nu gäller det att få så mycket säd som möjligt i ansiktet, helst av 3-4 stycken).

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Macho Woman skrev:
Macho Woman avslöjar:

JAG HAR SVALT SPERMA!

Sådär, nu har ni alla ni som är pryda något att reta är på.

Jag förstår verkligen inte vad det är som är så hemligt när det kommer till sex. Jag och mina väninnor pratar om det som vi pratar om allt annat. Jag skulle till och med kunna snacka med mamma, pappa eller mormor om det. Konstiga sexualuppfattningar kommer av att vi pratar med varann för lite om sådant. Varför är det okej med information och råd om samlevnad, men inte om sex? Folk lämnar ju ut halva sitt privatliv när det gäller samlevnaden i övrigt och då är det ingen som klagar.

Förresten, så smakar sperma inte särskilt illa. Det som är jobbigt är konsistensen som gör att man måste harkla sig i ett par dagar...

Håller med till fullo!!! Tabu ger bara skamkänslor.

Dessutom.. om sperman smakar illa, ska man se till att killen äter citron.. :fakta

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
exiteme skrev:

Dessutom.. om sperman smakar illa, ska man se till att killen äter citron.. :fakta

Nån som vet vart man kan köpa billig citron i stora mängder? :hej

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
exiteme skrev:

Åfan. T.o.m. den gamle gubben kan lära sig något. För väl tjacka upp mig på 20 kg citroner :D

Nä visst fa, jag är ju singel... :rolleyes:

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Freppa skrev:
Skalman: Dissa inte analsex! Oj, vänta, nu gjorde jag nog Mavve upprörd....

Jag har inget emot analsex! (Hu-hum...på tjejen alltså :D ). MEN tjejen måste vara med på det och gilla det.

Problemet är bara att många unga killar fattar inte vad det egentligen går ut på utan de tycker tjejen är "tråkig" om hon inte går med på det. Bara för att de sett det i rullar och private-magazines.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
Macho Woman avslöjar:

.......

Jag har ju försökt varna dig för det här Jenny. Inte nog med att du har tuttar, nu utövar du oralsex också?

Nu kommer killar som har problem med att ens se en bild på en tjej utan att slå på hormonradarn antagligen får stora problem med att sköta jobbet!

Frågorna blir ju otaliga!
Var, när, hur, vem och visst är det väl just DOM du vill göra det på nästa gång?!?!

:crash

Jösses, du plågar våra moppefuckon....

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...