The Perfect Woman

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Försvann Mavve ifrån tråden eller? :cool:
Jenny, konsistensen är att jämföra med att svälja ner en snigel eller annat kladdflytande.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Bikerbitch skrev:
Försvann Mavve ifrån tråden eller? :cool:
Jenny, konsistensen är att jämföra med att svälja ner en snigel eller annat kladdflytande.

Eller kanske att dricka mjölk med en sån där hinna på.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Chrille skrev:
Jag har ju försökt varna dig för det här Jenny. Inte nog med att du har tuttar, nu utövar du oralsex också?

Nu kommer killar som har problem med att ens se en bild på en tjej utan att slå på hormonradarn antagligen får stora problem med att sköta jobbet!

Frågorna blir ju otaliga!
Var, när, hur, vem och visst är det väl just DOM du vill göra det på nästa gång?!?!

:crash

Jösses, du plågar våra moppefuckon....

Men, alltså! Det jag skrev gäller för de flesta tjejer. Felet är att de är alldeles för feluppfostrade för att tala om det. PRAVDA! Alltså är det ingen som behöver få någon låsning på mig för den sakens skull. :)

Analsex kan förresten vara trevligt om man är någorlunda nybajsad. :crash

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
...
Analsex kan förresten vara trevligt om man är någorlunda nybajsad. :crash

Damn!!

Nu är det kört. Nu kommer kuratorerna på landets diverse yrkesgymnasium få jobba övertid med att lugna ner alla dessa moppefuckos i övre tonåren/tidiga 20 som har svårt för sånt här. :rofl :rofl :rofl

Nu bara jag väntar på att någon ska fråga efter bilder och hur gammal du är
:rofl :rofl :rofl

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Macho Woman skrev:
Men, alltså! Det jag skrev gäller för de flesta tjejer. Felet är att de är alldeles för feluppfostrade för att tala om det. PRAVDA!

ORD som man brukar säga. Vissa tjejer tycker allt är pinsamt.
Jag vet, att rara Jenny är ungefär lika naturlig som jag.
Hon är alldeles förträffligt underbar, eller vad säger du om alla dina katrinplommon och konsekvenserna jag fick äran att känna intill bilen när vi skulle vara tvillingar med mössor? :rock

Henken

Guest
Jag tror jag ska skriva en avhandling i ämnet "Trådar på sporthoj.com som företeelse - Urspårning som realitet och nödvändighet?"

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bikerbitch skrev:
ORD som man brukar säga. Vissa tjejer tycker allt är pinsamt.
Jag vet, att rara Jenny är ungefär lika naturlig som jag.
Hon är alldeles förträffligt underbar, eller vad säger du om alla dina katrinplommon och konsekvenserna jag fick äran att känna intill bilen när vi skulle vara tvillingar med mössor? :rock

Det är inget kul att vara hård i magen. Min kvinnliga sambo fick köpa microlax till mig häromdagen. Sedan låg jag med byxorna nere medans hon höll mig i handen och klappade mig på magen. Så glamoröst kan det vara att vara kvinna! Vi är liksom inga dockor, va. Våra kroppar funkar precis som era. :mattias

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Chrille skrev:
Damn!!

Nu är det kört. Nu kommer kuratorerna på landets diverse yrkesgymnasium få jobba övertid med att lugna ner alla dessa moppefuckos i övre tonåren/tidiga 20 som har svårt för sånt här. :rofl :rofl :rofl

Nu bara jag väntar på att någon ska fråga efter bilder och hur gammal du är
:rofl :rofl :rofl

Nu talar du nog för dig själv. Vi ungdomar "tidiga 20" är så klarsynta att vi inte upprörs av att en tjej drar lite ur sin "CV".
Men äldre män har en förmåga att hetsa upp sig över sånt, det blir lite "-Kom till pappa så ska jag visa..." över det.

Och bilder på MW finns det juh gott om.

Edit; Och varför skulle just ungdomar på yrkesinriktade pogram vara kåtare än andra?

Last edited:

Henken

Guest
Macho Woman skrev:
Det är inget kul att vara hård i magen. Min kvinnliga sambo fick köpa microlax till mig häromdagen. Sedan låg jag med byxorna nere medans hon höll mig i handen och klappade mig på magen. Så glamoröst kan det vara att vara kvinna! Vi är liksom inga dockor, va. Våra kroppar funkar precis som era. :mattias

Det där var onödigt.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Henken skrev:
Det där var onödigt.

Det där var inte det minsta onödigt. En del killar har så förbannat konstig syn på oss tjejer. Vi går på toaletten alltså. Min skit luktar lika illa som din. Jag är ledsen att behöva tala om det för dig, men det är sant.

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
TL 1000R
Macho Woman skrev:
Kvinnlig sambo???
Byxor nere???
Klappa magen???
ÅÅÅÅHHH!
Hur gammal e du var bor du vill du hångla å sånt?

Det är bara att svälja, ni luktar fisk ibland men vi klagar inte (så ni hör det)

pöss

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
Jag ångrar att jag startade den här tråden.

Last edited:

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Apropå perfect woman.. Mina "bruttor" är så nära perfekt man kan komma.. :kär Har lärt dom allt dom kan! :slicka

;)

Bifogat

• 4544dsc04753.jpg
    4544dsc04753.jpg
    57 KB · Visningar: 170

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man kommer hem ifrån glassrundan och får se att fler går ut med att de svalt sperma och sen även hur man gör sperman GOD.....

Vacker tråd.

750RR

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll