petterekman skrev:
Om jag nu någon gång skulle lyckas hitta en fin tjej så skulle jag inte vilja att hon sög, än mindre svälja...
Så, kom igen nu, säg att jag är ung och dum och inte vet bättre än att avsugningar är äckliga! Men jag tycker inte det skulle vara så mysigt att suga på den själv, så då vill jag inte att flickvännen man älskar ska behöva göra det...
Sen har jag pratat med tjejer som endast gör det för att killen njuter av det, och då tycker jag att det står snett till...
God natt.
Man brukar vilja att sin partner ska ha det skönt.
Att du inte skulle vilja ha den i munnen tror jag att jag kan förstå, men att hon inte vill det är ju individuellt.
Freppa: Tjejer tycker att sex är minst lika kul som vi boysen, men att de inte pratar om det i varje mening kan vara att det inte hör hemma i varje mening. Sex är fullt naturligt och att svälja sperma görs ju dagligen jkorden runt, men att gå ut med det på ett internetforum eller kanske i socialt umgänge är ju bara pinsamt.
18-åring som sväljer sperma, jaha, nu vet vi det. Hon gillade inte det, ok, kul(?)!
Gillar inte din tjej sex, gör hon det bara för att hon inte trivs med dig.
750RR
ps. tycker du inte själv att det är ganska stötande att BB, din kompis(?), går ut med att hon svalt sperma? Vem fan ville ens veta det?