The Perfect Woman

Sampo Star

Halvknäpp bladeåkare
Gick med
5 May 2003
Hoj
Fireblade97
Bikerbitch skrev:
Vissa saker stämmer in på mig. Men andra är så orimliga att det finns inte. Vem tycker tex att det smakar gott när man sväljer *ryser*

Hmm! Vilka saker är det egentligen som stämmer in då?
Lite reklam tjejer! Varför är ni de ideala kvinnorna förutom att ni kör båge vilket är stentufft!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Snabbe_jag skrev:
Ska jag vara riktigt ärlig så är det Duploklossar....

Tyvärr har jag inte digitalkameran hemma annars skulle du fått se på Duplo över hela golvet, som tösen spritt ut :hej

Det ligger väl snäppet efter Dildon i leksaksväg åldersmässigt :D

Duplo? Vad är skillnaden?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bikerbitch skrev:
Vissa saker stämmer in på mig. Men andra är så orimliga att det finns inte. Vem tycker tex att det smakar gott när man sväljer *ryser*

Egentligen skiter vi i om tjejer tycker att det är gott, bara de sväljer.

Douge

Bor på sporthoj.com
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
cross 125
Bikerbitch skrev:
Min tjej hon älskar att svälja det

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Bikerbitch skrev:

Jag förstår bara inte...

Ok, vi vet att du är relativt ung.
Ok, vi vet att du har en pojkvän.
Ok, vi kan inte ha undgått att förstå att du är (åtminstone nästan) en sexatlet.

Men varför inte bara starta en tråd som heter "Jag har svalt sperma!"?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ja, jag är relativt ung. Men tyckte du det var gott att svälja när du var i min ålder eller?

Starta en tråd? Inte vill jag skryta om sådant.

Douge- Yeah, vilken brud du måste ha som sväljer. Visst är du mer lycklig än pojkarna som har tjejer som inte sväljer?

Zigge skrev:
Jag förstår bara inte...

Ok, vi vet att du är relativt ung.
Ok, vi vet att du har en pojkvän.
Ok, vi kan inte ha undgått att förstå att du är (åtminstone nästan) en sexatlet.

Men varför inte bara starta en tråd som heter "Jag har svalt sperma!"?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Bikerbitch skrev:
Ja, jag är relativt ung. Men tyckte du det var gott att svälja när du var i min ålder eller?

Douge- Yeah, vilken brud du måste ha som sväljer. Visst är du mer lycklig än pojkarna som har tjejer som inte sväljer?

Svälja när han var i din ålder?
Menar du att han skulle tycka att det var äckligt att svälja när han var yngre?
Med väldigt stor sannolikhet har han inte svalt sperma till skillnad från dig så jag tror nog att om Zigge åt god mat skulle han trivas ayy svälja den oxå för att just kunna bli mätt, undrar varför du sväljer?

Skrytigt med en 18-åring som sväljer sperma? :zpy
Sen undrar Freppa varför jag sätter en spysmiley intill ditt namn ibalnd.....

Nämn aldrig vad du gör när du är ensam med din boy - ALDRIG!

Nu har jag hjälp dig igen, ses i januari, då ska du få en julklapp av mig :whip

750RR

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Om jag nu någon gång skulle lyckas hitta en fin tjej så skulle jag inte vilja att hon sög, än mindre svälja...

Så, kom igen nu, säg att jag är ung och dum och inte vet bättre än att avsugningar är äckliga! Men jag tycker inte det skulle vara så mysigt att suga på den själv, så då vill jag inte att flickvännen man älskar ska behöva göra det...

Sen har jag pratat med tjejer som endast gör det för att killen njuter av det, och då tycker jag att det står snett till...

God natt.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Mavve: Jag undrar fortfarande varför du sätter en spysmiley när du refererar till BB. Själv blir jag bara glad av det finns kvinnor som bejakar det vi killar alltid hoppats på, nämligen att de tycker sex är minst lika kul som vi killar.

Sedan har jag den ultimata testen för er killar som tycker att tjejen skall svälja: Om hon sväljer, hånglar ni då direkt efteråt med henne? Jag kan GARANTERA att jag inte gör det. Har ingen lust att smaka min egen sperma. Bryr mig inte om tjejen sväljer, spottar eller tar ut den ur munnen precis när man skall komma, så länge man blir avsugen :)

Hade en stf. gruppchef i det militära som nästan blev upprörd när jag sa att jag inte hade smakat på min egen säd. Jag lever lyckligt ovetande om hur det smakar!

/Freppa

Ps. Jag är oskuld.

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
petterekman skrev:
Sen har jag pratat med tjejer som endast gör det för att killen njuter av det, och då tycker jag att det står snett till...

God natt.

Jaha, och av vilken anledning skulle dom annars göra det? För att det smakar hallon och dom kan helt enkelt inte motstå det underbara smaken? Oralsex går ju ut på att tillfredställa sin partner. Dessutom ska vi inte glöma tillfredsställelsen av att kunna/få tillfredsställa! :fakta

Givetvis krävs en bra hygien för oralsex, har man inte duschat på ett par dagar ska man nog hoppa över det! :eek:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
petterekman skrev:
Om jag nu någon gång skulle lyckas hitta en fin tjej så skulle jag inte vilja att hon sög, än mindre svälja...

Så, kom igen nu, säg att jag är ung och dum och inte vet bättre än att avsugningar är äckliga! Men jag tycker inte det skulle vara så mysigt att suga på den själv, så då vill jag inte att flickvännen man älskar ska behöva göra det...

God natt.

Man brukar vilja att sin partner ska ha det skönt.
Att du inte skulle vilja ha den i munnen tror jag att jag kan förstå, men att hon inte vill det är ju individuellt.

Freppa: Tjejer tycker att sex är minst lika kul som vi boysen, men att de inte pratar om det i varje mening kan vara att det inte hör hemma i varje mening. Sex är fullt naturligt och att svälja sperma görs ju dagligen jkorden runt, men att gå ut med det på ett internetforum eller kanske i socialt umgänge är ju bara pinsamt.
18-åring som sväljer sperma, jaha, nu vet vi det. Hon gillade inte det, ok, kul(?)!

Gillar inte din tjej sex, gör hon det bara för att hon inte trivs med dig.

750RR
ps. tycker du inte själv att det är ganska stötande att BB, din kompis(?), går ut med att hon svalt sperma? Vem fan ville ens veta det?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Mavve: Skillnaden är att jag verkligen inte tar åt mig huruvida BB berättar öppet om sitt sexliv eller ej, utan gläds istället åt att hon har skoj. Och ja, jag räknar BB som en vän.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Freppa skrev:
Mavve: Skillnaden är att jag verkligen inte tar åt mig huruvida BB berättar öppet om sitt sexliv eller ej, utan gläds istället åt att hon har skoj. Och ja, jag räknar BB som en vän.

Tar åt dig? Vad ska du ta åt dig?

Det hade varit lika stötande om Anneli.A. hade gått ut med det, fattar du inte det?
Ingen vill veta det, ingen vill läsa det.
Varför är det bara hon som går ut med vad hon gör och inte gör i sängen av ALLA här inne?

Tänk på det.

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
maverick_750rr skrev:
Tar åt dig? Vad ska du ta åt dig?

Det hade varit lika stötande om Anneli.A. hade gått ut med det, fattar du inte det?
Ingen vill veta det, ingen vill läsa det.
Varför är det bara hon som går ut med vad hon gör och inte gör i sängen av ALLA här inne?

Tänk på det.

Hmmm...Det enda BB gjorde var att kommentera det som var FÖRSTA inlägget i tråden. Nämligen "I´ll swollow it all...and love the taste" :fakta Det är ju lite poängen att man ska kommentera saker som skrivs..eller...?

Man kan vara den perfekta kvinnan även om man inte gör det. Med rätt man blir man den rätta kvinnan... och jag har haft turen att träffa min! :tummenupp

BB är inte den enda som pratar sex. Mattias skäller jämt på mig pga den saken :p Men folk gillar faktiskt sex. De enda som inte gör det, är de som inte får något... :7peta :D

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Bikerbitch skrev:

Öhm, njae, jag tror inte jag skulle tycka det var gott om jag av någon konstig anledning nu som 26-åring skulle svälja sperma (vilket hemskt ord DET är då!) för första gången. Även om jag hade varit av kvinnligt kön.

Aaah, då förstår jag! :tummenupp
Jag uppfattade det lite som om att du, om än inte för att skryta, gärna ville tala om det för folket här och då hade det ju varit lika bra att starta en egen tråd. My bad. :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...