Men... suck... allvarligt...![]()
Okej? jag har nog missat att T-ace-pojkarna inte gillar bakhjulsåka...![]()
Det HÄR är en av de absolut bästa instruktörsfilmerna jag sett angående bakhjulsåka. Jag summerade hela instruktörsfilmen i mitt förra inlägg. Bättre råd kommer du aldrig att få angående bakhjulsåka. Föraren i filmen fick säkert med sig många brudar hem ... (Observera att snubben på Thunderacen garanterat fick med sig bruden hem.)
Appropå bakhjulsåka och brudar så finns ju också den HÄR filmen. Den filmen lär ut mycket om bågar, brudar och lämplig körteknik.
.
Okej, nån har en dålig dag helt enkelt. Förstår inte vad ditt problem är angående detta. Om du vill åka på två hjul så får du väl göra det. Min fråga va varken uppkäftig eller dum, men tydligen bara dumma svar från folk som inte har samma intresse. Trevligt forum de här. Och ang brudarna vet ja inte vart dom kommer in i bilden?
HAHAHA!!
Ja nog fan tog G-string medallj i dryg-VM där allt. Bli inte lessen för det. Det finns gott om instruktionsfilmer (inte dryga) om du bara surfar forumet och youtube några minuter.
Jo, jag har sett en del av dem på Youtube. De jag undrade från början va om nån här på forumet åker bakhjul på just en Thunderace eftersom den är så tung menade jag.
Okej, nån har en dålig dag helt enkelt. Förstår inte vad ditt problem är angående detta. Om du vill åka på två hjul så får du väl göra det. Min fråga va varken uppkäftig eller dum, men tydligen bara dumma svar från folk som inte har samma intresse. Trevligt forum de här. Och ang brudarna vet ja inte vart dom kommer in i bilden?
Om EXUPen står fel så är de ju inte samma sak som att plocka bort den. Ganska imponerande att lyckas ställa exupen fel dock, de är ju näst intill idiotsäkert. Man kan dra ur Exupen ur grenröret o plugga ändarna. Ganska smidigt om man vill.
Vadå betala 3-5000 för att få den svårhanterlig menar du? Slipon eller vadå?
Att ta bort exup-ventilen ifrån ett fungerade system måste vara att betrakta som mindre begåvat ...
Verkstan hade spänt vajern fel. Det var ett lätt jobb att fixa.
Visst kan man dra ur exupen men jag tror inte att det är särskilt fiffigt med tanke på att röret sen inte är rakt med släta jämna väggar inne i exupen. Det lär nog bromsa (virvla) mer luft än man tror, varpå effekten faktiskt försämras. Men detta vet jag inte eftersom jag aldrig sett hur exupen ser ut invändigt.
Köper man ett DYLIKT system så går man ju miste om exupens positiva effekter. Man förlorar i bottenvrid och detta gör hojen mer svårhanterlig.
En Suzuki RG500 har inget bottenvrid men hysterisk toppeffekt. Skitsvår att köra vettigt! Varför försöka likna sådant om man inte planerar att hänga på banor hela dagarna?
Jag kommer osökt att tänka på en polare som berättade om när han hämtade ut sin AK-5:a när han ryckte in i lumpen. Han fick en AK-5C (med granatkastartillsats). Han tyckte den var SKITHÄFTIG! ... i en halvtimme... sen insåg han nämligen att under resten av hans 10 månader i lumpen så var han tvungen att bära omkring med 1 kg mer järnskrot än alla hans polare !!!
Att ta bort en fungerande EXUP måste påminna om detta. Skithäftigt i en kvart och sen inser man att man kommer ju inte utnyttja den marginella toppeffektsökningen. Man får bara en hoj som i huvudsak blir besvärligare att handskas med.
skilnaden är inte så stor men vist är det bättre botten med den inkopplad
tror inte skilnaden är mer en 1000 varv ca det enda man vinner på att ha den urkopplad är en skönare song![]()
BTW så är Esset guld o skjutsa på =) Så grymt smidig och bra att åka fler på! Och den orkar me ganska mycke även med två på =)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |