Tegheim
Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Asså mannen... Vi som läser denna tråd har redan varsin Thunderace.
Eller så är de nån som vill ha Jag läste både thunderacetråden och Fireblade-tråden INNAN jag köpte hoj...
Asså mannen... Vi som läser denna tråd har redan varsin Thunderace.
Billigare vid snabb affär, är det ingen som vill fortsätta att älska den här bettan
Hmmm... det skulle vara för att bygga sig en ThunderFZ 1000 då...
Nä tyvärr, har inte plats i garaget för en till hoj helt enkelt.
Förresten Tegheim. Skulle inte du kolla upp vad en sån korsning egentligen räknas som?...
En liten fråga.
Simmerringarna/packboxar/oilseals till drevhubben bak och andra sidan + framhjul Thunderace - 98
Är det nån här inne som råkar veta måtten på dom?
Tänkte slippa skruva ner för o kolla de så jag har alla grejer hemma när de rivs, har ett sortiment på jobbet som det garanterat finns i men vet ju inte måtten!
Tack på förhand!
Har tyvärr inte måtten, men måste förståss lägga mig i diskussionen i alla fall...
Jag undrar bara varför du ska ha dessa oljetätningar på båda hjulen? Den är ju lite ovanligt om de och/eller hjullagren lagt av samtidigt både fram o bak. Du vet, du behöver inte byta dessa bara för att du tar bort hjulen. Gegga på lite smörjfett på hjulaxlarna bara så glider de lätt genom packboxarna.
Jag gissar att det är del nummer 3 och 14 du menar på DEN HÄR sidan.
.
Numera en ny lycklig ägare någonstans i landet. Vågar inte berätta mer, då de är en hemlis än
Är det någon vi känner? Håkan?
Nej, ingen vi känner... Det är någons 50års present
Så har ni några tips på ett wröööl slipon? =)
Detta svarar inte riktigt på din fråga men jag kan göra ditt letande lite lättare... Jag kör med en stor Leo Vince-burk (se profilbild) och den låter ganska tråkigt.. Men inte tillräckligt tråkigt för att byta.
Polarens R1 -98 lät en hel del med en Laser-burk (döda mig inte för att dra parallellen här). På tok för mycket för min smak (geprutten selbst när han dånade förbi och man inte var vaksam ) men kanske är något sådant du letar efter?
Youtube is your friend
Tjo, snabbkoll - söker sidokåpor till Thunderace. Någon som har liggandes ?
Gör en ny chansning, utan några större förhoppningar.. Min f.d kåpa ligger numera i ett dike vid E18.. Så en bättre begagnad vore tjusigt...
Löste det
Tittade igenom Biltemas sortiment med monteringssatser till bilbromsar, och otroligt nog hittade jag en sats jag kunde använda.
4 bultar med sprintar (+ några andra för mig oanvända delar) för 35kr.
Klart bättre alternativ än vad min närmaste Yamahalevarantör hade att erbjuda.
Höger sett framifrånHöger, vänster eller alla?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|