Snyggt skrivet Pippi, hoppas många läser detta.![]()
Bara se till att hålla tråden på första sidan![]()
Alla vet redan om att man ska köra snällt och inte krocka, men dom gör det ändå.
Visa hänsyn i trafiken så kommer vi få ner antalet olyckor, vi kommer att må bättre och alla kommer att trivas med det. Även vi hemska omänskliga puckon och idioter till motorcyklister, som egentligen kan vara vem som helst i din omgivning.
du har helt rätt, obs mina horn växer ibland, gör inte dina det?
Precis, det är sånna som du och jag som man kan tycka borde ha imunitet mot fartböter och annat tjaffs då vi ändå kör som gudar. Men är man inte en av de få med denna begåvning bör man kanske ta åt sig av första inlägget i tråden.Det är många som bör uppmärksamma det du skriver. Det gäller dock inte mig personligen då jag är odödlig och världsbäst på att köra.
Just därför kan det vara bra om alla uppmärksammar att man skall visa VART man är på väg och visa hänsyn..
Vägverket skrev:Jag kan dock inte utlova att det brev du skrivit kommer att spridas genom Vägverkets försorg, eftersom vi kommunicerar våra budskap i andra former.
Visst gör dom det, men jag försöker att välja mina tillfällen. Tex inte mitt i stan eller på 30 väg vid skolor...
Så kan jag rekomendera att köra med SMC:s broms och kurvtagningskurs. Man lär sig grymt mycket!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |