goodspeed skrev:
Mojjsan.
Måste bara fråga. Är det en MC eller en Stormtrooper du har i garaget? Har nämligen alltid undrat.
kärt barn har många namn....
ser du själv har en bergkross i ditt garage
goodspeed skrev:
Mojjsan.
Måste bara fråga. Är det en MC eller en Stormtrooper du har i garaget? Har nämligen alltid undrat.
Maria1980 skrev:Cbr:en ska säljas, vill ha lite mer krut... För att minimera risken att jag missat någon bra modell, så lägger jag ut en liten tråd..
Letar efter en maskinellt pålitlig och såklart snygg sporthoj i prisklassen 40-55.000 kr. 600-1000 kubik. Från 1997 och framåt. Vilka märken/modeller rekommenderar du? Inte motards eller streetfighter.
Maria1980 skrev:Cbr:en ska säljas, vill ha lite mer krut... För att minimera risken att jag missat någon bra modell, så lägger jag ut en liten tråd..
Letar efter en maskinellt pålitlig och såklart snygg sporthoj i prisklassen 40-55.000 kr. 600-1000 kubik. Från 1997 och framåt. Vilka märken/modeller rekommenderar du? Inte motards eller streetfighter.
SENSEI skrev:Ett annat val som dock är lite dyrare kan vara 05ans SV1000.
Finns fina erbjudanden på den som sprillans där det ingår helförsäkring första året... OM det erbjudane fortfarande finns.
mojjsan skrev:9800:- hel/hel ger jag iaf,
Halogen skrev:Får jag kasta in en hoj till i spelet? ZX9r 98-99, jag tycker de är fruktat snygga och de brukar ligga nånstans mellan 45-50k i pris. Hade jag haft stålarna hade jag seriöst funderat på ett byte själv, så lite åsikter om den vore kul.
Rigge skrev:Jag gillade min, men jag gillar min nuvarande 929 bättre. Mer skjut i ZX9.
Halogen skrev:Jo, 929:an är ju riktigt snygg också... Fast då handlar det ju om minst 55-60k, kanske mer för en välvårdad.
Och man kan inte få den i kawagrönt, stort minus.
När jag hämtade min hoj ifrån Stigefelts Motor så provkörde Kenneth min hoj. Kenneth är inte lång - han knappt får ner EN fot i marken (han hade sin lår över sadeln på det andra benet för att nå ned). Men han hanterade hojen galant!2fast4hjo skrev:Skulle ha behållt den till mig men den var för hög ..vet att trådstartaren också har behov av en låg hoj (efter vad jag har läst tidigare).
ksann skrev:Jag mistänker att man kan om man bara vill. Jag som är 176cm lång gillar att få både fötter ned till marken men nödvändig är det uppenbarligen inte.
Jag har kört din hoj,lite skrapad på höger sida va? den går fint som fan.hållundan skrev:Japp köpte den i Gävle. Körde den 72 mil hem till Halmstad nu i början av september. Är skitnöjd!
Maax skrev:Fan också.....o jag som lägger ut hela 1500:- halv/hel
Det visste jag faktiskt inte!2fast4hjo skrev:Det är ju billigare om man är tjej
Maria1980 skrev:Kan denna vara "vassare" än min nuvarande cbr600 tro? Riktigt snygg är den iallafall!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|