Bikerbitch
Stolt mamma
Vilket jävla porr-väder ute. Nu är man sugen. Men äh..
Kongo skrev:2454083Fan vad Gött!
Är kvar här i LKPG ikväll, Kommer ut och glor på er! Har tyvärr ingen hoj här, men hoppas man träffar någon av er!
J.Andersson skrev:2454940Gött! Sakta men säkert så börjar man plocka sekundrar å tiondelar igen.
Synd att säsongen är slut bara...
Gött! Det var säsongsavslutning för mig idag, ska ligga borta på trakt igen...Rotorp skrev:2455208Sänkte mig 3,4 sekunder idag till 1,02:3. Känns skitkul. Sakta men säkert.
2 pass kvar nu.
Kanonkväll med sol o värme.
J.Andersson skrev:2455288Gött! Det var säsongsavslutning för mig idag, ska ligga borta på trakt igen...
J.Andersson skrev:2455374P@trik: Den kommer ge upp igen, var så säker. Startkopplingen alltså :corn
Tack detsamma!Det var kul att höra dig och Peter munhuggas i depån! Imponerad av er körningP@trik skrev:2455367Kul att träffa Kongo oxå, trevligt.
Vi hejade som hastigast men jag var tvungen att gå till förarmötet så jag hann inte prata något.Kongo skrev:2457043Träffade några andra med som jag tyvärr inte minns namnet på nu, men , som vanligt, hojers är trevligt folk!!
När är senare?Babar skrev:2458258Finns lite bilder från träningen i bildforumet. Länk finns nederst. Mer bilder kommer senare.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134944
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |