Tisdagsträning Sviestad 12 september

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Fan vad Gött!:rock
Är kvar här i LKPG ikväll, Kommer ut och glor på er! Har tyvärr ingen hoj här, men hoppas man träffar någon av er!:tummenupp
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Kongo skrev:
2454083 Fan vad Gött!:rock
Är kvar här i LKPG ikväll, Kommer ut och glor på er! Har tyvärr ingen hoj här, men hoppas man träffar någon av er!:tummenupp


Låna en hoj för fan :yoparty

se nu till att komma ner till falken och meka för mej med...ditt jobb kan säkert hitta på något åt dej där :D:D jag behöver en sån som du :tungan
 

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Nära Sviestad
Hoj
Honda CBR
Fick ihop lite bilder.. Ska gå igenom dem ikväll och se över vad som går att visa.. länk kommer på foto-forumet och här i tråden.. Kanonväder och underbart fotoljus trots sena kvällen..

Jag stod väl även för dagens blunder.. Det som aldrig händer en själv. Enbart sker alla andra.. Klassikern att glömma låset kvar i bromskivan.. :mad: Rullade som tur var inte fort när det tog emot.. bromsoken klarade sig.. tyvärr var styret snedvridet på väg svänga vilket gav obalansen när jag inte var beredd.. NEJ, det var ingen burnout på de sprillans ny däcken jag gav mig på utan despereta försök hålla upp bågen med gashandtaget.. En honda1000cc väger ton på väg åt sidan... :( Dödarknappen fick jag bara i halvvägs innan hojen drog för mycket över styr.. Ska vi klassa det som dagens klantighet och munterspel för alla andra.. :tomten Själv har jag småskrattat åt eländet i omgångar sen sviestad.. :D

Tack Strandelin för supporten att resa bågen o kolla bromsoken.. Inget skadat förutom en böjd fotpinne för fotbromsen.. Får väl plocka loss eländet o knäcka rätt det.??. (eller nåt bättre förslag??) Plus att slipa/plasta lite på en kåpdetalj..
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Gött! Sakta men säkert så börjar man plocka sekundrar å tiondelar igen.

Synd att säsongen är slut bara...
 

Rotorp

Medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
South of Peking
Hoj
Yamaha fståss
J.Andersson skrev:
2454940 Gött! Sakta men säkert så börjar man plocka sekundrar å tiondelar igen.

Synd att säsongen är slut bara...

Sänkte mig 3,4 sekunder idag till 1,02:3. Känns skitkul. Sakta men säkert.

2 pass kvar nu.
Kanonkväll med sol o värme.
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Rotorp skrev:
2455208 Sänkte mig 3,4 sekunder idag till 1,02:3. Känns skitkul. Sakta men säkert.

2 pass kvar nu.
Kanonkväll med sol o värme.
Gött! Det var säsongsavslutning för mig idag, ska ligga borta på trakt igen...
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
Hade egentligen inte tänkt att åka ner på nån mer träning iår efter förra tisdagen katastrof träning(dagen jag bara vill glömma).

Men efter varit uppe på gelleråsen och hitta lite nya däck som nån sån där snabb racerkille bara slängt brevid en sopptunna så tändes hoppet.
Nya belägg så att det gick få stopp på hojen kändes som ett plus oxå.

Startmotorn hade inte funkat sen förra tisdagen och funkade inte nu heller, eller jo vid pass tre fick den nått fnatt och funkade igen fast då gick hojen bara på en cylinder istället.
Men efter fått stå över ett pass så gick den på alla fyra igen, kul med en hoj med lite karaktär... :mad:

Hur som helst en underbar dag med PB på varje pass som gick att köra.

57.5 nöjer jag mig med efter dagen och siktar på en 56:a till nästa gång.

Kul att träffa Kongo oxå, trevligt. :)
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
J.Andersson skrev:
2455288 Gött! Det var säsongsavslutning för mig idag, ska ligga borta på trakt igen...


Så nu lever vår alldeles egen junior snålt :hördu så ska pappa-björn berätta alla hemligheter om hur man blir snabbare till vintern :pannkyss

björn
 

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Finspång
Hoj
CBR600RR 05
Kom hem nu Babar och lägg upp lite bilder. Är hemma idag och vårdar sjuk dotter:tråkad så jag kollar på jämna mellanrum tråden.
Första gången jag såg kameran riktad mot mig var i utgången av sviestadkurvan 1:a uppvärmningsvarvet:( med knät ca en halv meter från backen och tät följd av Jimmy "the devil" Andersson.
Skivbromslåset kvar har nog hänt en hel del av oss. Det är ju inte så roligt. Bättre än att tappa släpkärran i alla fall:näsblod
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
P@trik skrev:
2455367 Kul att träffa Kongo oxå, trevligt. :)
Tack detsamma!Det var kul att höra dig och Peter munhuggas i depån!:lol Imponerad av er körning:Bugar

Träffade några andra med som jag tyvärr inte minns namnet på nu, men , som vanligt, hojers är trevligt folk!!:tummenupp
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Kongo skrev:
2457043 Träffade några andra med som jag tyvärr inte minns namnet på nu, men , som vanligt, hojers är trevligt folk!!:tummenupp
Vi hejade som hastigast men jag var tvungen att gå till förarmötet så jag hann inte prata något.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top