Bikerbitch
Stolt mamma
Vilket jävla porr-väder ute. Nu är man sugen. Men äh..
Kongo skrev:2454083Fan vad Gött!
Är kvar här i LKPG ikväll, Kommer ut och glor på er! Har tyvärr ingen hoj här, men hoppas man träffar någon av er!![]()
J.Andersson skrev:2454940Gött! Sakta men säkert så börjar man plocka sekundrar å tiondelar igen.
Synd att säsongen är slut bara...
Gött! Det var säsongsavslutning för mig idag, ska ligga borta på trakt igen...Rotorp skrev:2455208Sänkte mig 3,4 sekunder idag till 1,02:3. Känns skitkul. Sakta men säkert.
2 pass kvar nu.
Kanonkväll med sol o värme.
J.Andersson skrev:2455288Gött! Det var säsongsavslutning för mig idag, ska ligga borta på trakt igen...
J.Andersson skrev:2455374P@trik: Den kommer ge upp igen, var så säker. Startkopplingen alltså :corn
Tack detsamma!Det var kul att höra dig och Peter munhuggas i depån!P@trik skrev:2455367Kul att träffa Kongo oxå, trevligt.![]()
Vi hejade som hastigast men jag var tvungen att gå till förarmötet så jag hann inte prata något.Kongo skrev:2457043Träffade några andra med som jag tyvärr inte minns namnet på nu, men , som vanligt, hojers är trevligt folk!!![]()
När är senare?Babar skrev:2458258Finns lite bilder från träningen i bildforumet. Länk finns nederst. Mer bilder kommer senare.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=134944
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |