Zinik
Kaizen
Forza Rossi!!
Vilket race och vilket manfall! Skoj för VR att faktiskt åka ifrån JL, tycker megasynd om CC som kastar sig från en tredje. Däremot undrar jag stilla om inte Smith är den som firar mest ikväll...
Calle krycka låg faktiskt två inte trea när han sopa grus.. Men du vart säkert lika exalterad som jag
Du har så rätt, väl värt den tidiga morgonen Sepang nästa helg blir inte mindre spännande!
Sorglig!!. Att materialet på VM nivå så tydligt avgör känns inte bra. Att man alltid kan köra slut på däcken pga det egna körsättet/stilen är såklart en sak. Fast som i helgen framhjulet utan förvarning när som helst plötsligt bara försvinner kan inte va ok. Såklart ett händelserikt rejs men kan tyvärr inte känna samma erofuri som kommentatorerna!
Sorglig!!. Att materialet på VM nivå så tydligt avgör känns inte bra. Att man alltid kan köra slut på däcken pga det egna körsättet/stilen är såklart en sak. Fast som i helgen framhjulet utan förvarning när som helst plötsligt bara försvinner kan inte va ok. Såklart ett händelserikt rejs men kan tyvärr inte känna samma erofuri som kommentatorerna!
Vilket race och vilket manfall! Skoj för VR att faktiskt åka ifrån JL, tycker megasynd om CC som kastar sig från en andra samt Pedrlsa som utan egen förskyllan (annat än placeringen då) blir påkörd och fär bryta. Igen... Däremot undrar jag stilla om inte Smith är den som firar mest ikväll...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|