Tix!!

RandomHero

Bruksare!
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
ktm 660 - 06
Nån annan som har lite tix för sig? Eller gör saker som man bara gör utan att man tänker på det.. :kocko
Som ett exempel så måste jag ALLTID äta upp den sista snutten av bananen när ja skivar ner den i gröten.. :3freak :hihi
Har många sådana grejer till för mig haha jafyfan, kul och veta om det är nån som har något tvängsmässiga beteenden....

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Kollar om jag stängt av spisen innan jag går hemifrån trots att jag inte använt den :kocko

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
ticks är väl okontrollerbara muskelsammandragningar..?

de du är ute efter är nog tvångstankar...

jag har tvångstankar..
jag måste kolla så spisen e avstängd, att alla lampor e avstängda, att kylskåpsdörren e stängd, å att dörren e låst..
jag kan göra detta flera gånger.. å ibland hinner jag gå ner för trappen, å undra.. hmm.. låste jag??

de e skitjobbigt :(

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
slår mig på fickorna varje gång jag kommer utanför min dörr för att se om jag har nycklar, mobil o plånbok med, även om jag kollade precis innanför dörrn... :3freak

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
imaster skrev:
slår mig på fickorna varje gång jag kommer utanför min dörr för att se om jag har nycklar, mobil o plånbok med, även om jag kollade precis innanför dörrn... :3freak

samma här

mobil, nycklar, snus å plånbok..

ungefär som austin powers.. "spectacles, testicles, wallet and watch :hihi

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
heimdal skrev:
mobil, nycklar, snus å plånbok..
Det är därför man alltid har de grejjerna liggandes i byxfickorna. :tummenupp

Däremot kolla så att kaffebryggaren är avstängd* eller om man har låst bilen... :gnissla

Jag lägger mig lätt till med små tvångstankar, inget stort, men små osäkerheter. Därför är det lugnast att försöka bryta dessa osäkerheter innan de rotat sig allt för djupt.

*) En nedräkningstimer med automatisk avstängning rekommenderas varmt för alla som har det problemet.

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Esquire skrev:
Det är därför man alltid har de grejjerna liggandes i byxfickorna. :tummenupp

joo.. men ibland byter man ju mellan arbetsbyxor å vanliga brallor

leta försvunna saker e kul annars.. särskillt när ja letade ihjäl mig efter fjärrkontrollen.. jag hittade den senare.. i kylskåpet.. hehehe

eller att leta efter nått som man håller i handen e en klassiker

men de e mystiskt hur saker man precis har lagt ifrån sig kan försvinna, barasådär :va

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
Att katten inte är instängd i frysen, att dörren är låst, lampor släckta, spisen avstängd, balkongen stängd.

:hihi

Solid snake

Guest
Kollar så att jag har nycklar till att låsa dörren när jag går hemifrån, när jag har låst så kollar jag igen om det är rätt nycklar. :3freak

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Att Stian är städad, locket ligger på brunnen, "laggårn" är haspad och så måste ja gömma nyckeln.. allt innan jag går hemifrån på morron, dax för proceduren nu. Tja

RandomHero

Bruksare!
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
ktm 660 - 06
ja kollar ofta oxå om min bil är låst det är riktigt drygt när man är nere på stan och får den där känslan om man verkligen låste bilen... :kocko
så jävla drygt att löpa upp till parkeringshuset igen :3freak

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
RandomHero skrev:
ja kollar ofta oxå om min bil är låst det är riktigt drygt när man är nere på stan och får den där känslan om man verkligen låste bilen... :kocko
så jävla drygt att löpa upp till parkeringshuset igen :3freak

Det kvittar om jag låser min bil, det är ändå ingen som vill ha den, eller något i den, och vill dom låna den ett par kvarter så gör dom det oavsett om jag har låst eller inte...

Det är skitjobbigt att behöva springa och leta bilen när den är snodd, så jag låser IAF, sist var det jag och två poliser som letade, jag hittade den först, men polisen kom dit och grisade ner bilen med pulver IAF.

Det värsta var nog inte att bilen hade varit stulen, eller att tjuvarna hade ätit chips och grisat ner inuti, det värsta var att dom hade lämmnat stereon inställd på "Lugna Favoriter"....

Det är mobbing av brottsoffer.....

Däremot är jag nojjig med dörrarna på jobbet, dom rycker jag i flera gånger varje gång jag går hem....

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
jag kan inte gå och lägga mig om inte sängen är bäddad.
måste borsta tänderna på ett speciellt sätt. gör jag fel gör jag om det.
:död

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Tragiskt!

Jag har inga riktiga tvångstankar och har inte haft det tidigare heller. Däremot har jag förändrat mitt eget beteende till det bättre, alldeles själv.

Det bästa sättet att bli av med tvångstankar o dyl på, är att börja jävlas med sig själv. Jag botade min mörkerrädsla när jag var liten på det sättet (tog promenader i mörka skogar på kvällen, bröt mig in i en ödegård och sprang omkring i den tomma ladugården o dyl).

Straffa er själva genom att strunta i att kolla spisen hela tiden (hur många gånger har ni verkligen glömt att stänga av den??), skit i att kolla om ni har med er nycklarna (släng demonstrativt igen dörren när ni går).

Det är skönt att jävlas med sig själv och ärligt talat, ni förtjänar det! Eller hur?

:)

Solid snake

Guest
Skitkul om man sen glömmer nycklarna och det är 20 minus ute. :rolleyes:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Sad Glad skrev:
Tragiskt!

Jag har inga riktiga tvångstankar och har inte haft det tidigare heller. Däremot har jag förändrat mitt eget beteende till det bättre, alldeles själv.

Det bästa sättet att bli av med tvångstankar o dyl på, är att börja jävlas med sig själv. Jag botade min mörkerrädsla när jag var liten på det sättet (tog promenader i mörka skogar på kvällen, bröt mig in i en ödegård och sprang omkring i den tomma ladugården o dyl).

Straffa er själva genom att strunta i att kolla spisen hela tiden (hur många gånger har ni verkligen glömt att stänga av den??), skit i att kolla om ni har med er nycklarna (släng demonstrativt igen dörren när ni går).

Det är skönt att jävlas med sig själv och ärligt talat, ni förtjänar det! Eller hur?

:)

Så säger du nog inte dagen du väl glömmer tex spisen igång och när du kommer hem igen är huset ditt nerbrunnet. :näsblod

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Om jag blinkar, så kan det kännas som att jag blinkar lite hårdare med ena ögonlocket, så då blir det ögat varmare, för att bota det drar man ner huden precis under ögat, så att det kan kylas ner för att få samma temperatur som det andra ögat. Det jobbiga är att ibland håller man nere huden lite länge, så då blir det ögat för kallt, så då måste jag blunda med det ögat ett tag, men då blir det för varmt, så börjar man om med det hela... Efter ett tag brukar jag dock få "rätt" temperatur.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har en flickvän som MÅSTE slå till alla postlådor hon ser, skit störigt. :fatta!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...