PeGe skrev:efter nån kvart bakpå så marschade vi lätt 150.
2Late skrev:Min X gick bärsärkargång om jag körde över 50. Det gick INTE och INGENTING ändrade på detta. De är olika. Antingen lär du dig leva med det eller sen blir hon XX.
Anna_B skrev:Skaffa en ruggigt snygg hoj...: ) En snygg hoj e en sexig hoj å den säger väl ingen nej till....
Chris Husky skrev:Det är ju just det jag är orolig för. Tänk om hon kör iväg, råkar av ngn anledning dra fullgas Hojen har ju en ganska "hettsig" motorgång dessutom så det är inte jätte enkel att fisa runt med.
Nu måste du nämna en snygg och sexig hoj bara för det!Anna_B skrev:Skaffa en ruggigt snygg hoj...: ) En snygg hoj e en sexig hoj å den säger väl ingen nej till....
campar skrev:Testa med deras metod för att få dig att göra saker med henne, ställ ultimatum! =))
Bikerbitch skrev:När jag provkörde XR650 så satt karln bakpå och gasade för att visa hur lätt det är att fara iväg med tanke på att den ändå har bra med kraft i sig till skillnad från min. Så han körde och sen fick jag prova.
Kan man sitta två på Xr.en kanske man kan sitta två på din?
Ett tips iallafall, jag skulle inte våga släppa iväg en wheelieglad hoj till någon som inte knappt suttit på en hoj Hur gammal är man förresten när man väger 45 kilo?
Bikerbitch skrev:När jag provkörde XR650 så satt karln bakpå och gasade för att visa hur lätt det är att fara iväg med tanke på att den ändå har bra med kraft i sig till skillnad från min. Så han körde och sen fick jag prova.
Kan man sitta två på Xr.en kanske man kan sitta två på din?
Ett tips iallafall, jag skulle inte våga släppa iväg en wheelieglad hoj till någon som inte knappt suttit på en hoj Hur gammal är man förresten när man väger 45 kilo?
AleX skrev:Om hon inte vill med och inte har intresset för det (även efter hon åkt) så låt henne vara..
men försök få henne till o ta eget kort då blir det mycket roligare..
Att sitta bakpå är inte speciellt roligt, speciellt inte på sporthoj, jag vägrar att bli skjutsad, jag gillar faktiskt inte heller att skjutsa.Madhonda skrev:Måste hålla med här.... man kan inte tvinga på nån en sånt speciellt intresse som att åka/köra hoj.
Har man det inte i blodet o inte känner någon längtan efter adrenalinkicken o den sköna känslan att grensla en hoj.... då är det inte mycket att göra.
Kör själv o låt henne ha sina egna intressen.!!
(Fast inte för jag fattar hur nån kan låta bli att lööööva att köra hoj)
Tjing...tjing!!
Allså. Du har ju inte direkt avslöjat vad som är det riktiga problemet.korvgubbe skrev:... Problemet att vi har en bil och även om jag vill åka båge tar hon hellre bilen om vi ska till samma plats.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|