Acrid
600
2ono skrev:Hur mycket kan man gå ner i månaden utan att man går in väggen dvs börja förbränna muklerna.
Har själv tänkt gå ner 13,5kg på 5 månader tror realistiskt med 2-3 kg i månaden
Muskler "förbränns" hela tiden.
2ono skrev:Hur mycket kan man gå ner i månaden utan att man går in väggen dvs börja förbränna muklerna.
Har själv tänkt gå ner 13,5kg på 5 månader tror realistiskt med 2-3 kg i månaden
Acrid skrev:Muskler "förbränns" hela tiden.
Acrid skrev:Klass ej bestämt, men ja, behöver bli tyngre.
Edit: Sen ska jag banta.
Vilken sport?Acrid skrev:Klass ej bestämt, men ja, behöver bli tyngre.
Edit: Sen ska jag banta.
sgtpepper skrev:Vilken sport?
Jag har alltid tyckt att det måste vara ett angenämt problem att vara tvungen att "äta upp sig" .
The_Plumber skrev:Ok jag trodde du skulle göra det för du tyckte det var kul att banta :kocko
Nicke skrev:la sig till med en helt ny väldigt hurtig gångstil som för att bevisa att han minsann var pigg och rask trots "lite" övervikt.
andersbrink skrev:Vikt och kondition är inga direkt motsatser. Jag, ett 176cm kort och 97kg tungt fetto på 45år, joggar milen på ca 50 minuter.
Bingo skrev:Snabblöpare, vem är det? Inte jag i vart fall.
andersbrink skrev:Inte jag heller, men så jämför jag mig bara mot mig själv, dvs hur vilopulsen sänks genom träningen och hur det går fortare och fortare med tiden över samma sträcka med samma medelpuls.
Freppa skrev:Jag har fanimig varit förkyld i tre veckor nu. Vågar fanimig inte väga mig!
1/1 så är det dags att ta tag i fläsket igen, ingen ide att plåga sig före nyår.Bingo skrev:Ok folks, dags att redovisa julresultatet...
Jag har inte vågat väga mig men det känns som om jag gått upp 18 kg. Spegeln säger +28 kg. Fy fan, inte bra alls det här
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|