Bingo skrev:Hmmm, är det verkligen hälsosamt att anstränga sig så tidigt på dagen?
Troligen inte, men vill man bli bäst så.....
Bingo skrev:Hmmm, är det verkligen hälsosamt att anstränga sig så tidigt på dagen?
Jepp man ska ta det lugnt i början, man ska träna men inte slita ut sig, långa men snabba promender ger bra förbränning och grundkondis, dessutom slipper man att få ont i knäna och bli svettig.bean305 skrev:jag skulle ökat träningen i lugnare takt. Resultatet blev att jag inte kunde träna nånting på cirka 3 månader
andersbrink skrev:Har kommit till insikt i att man som f.d. soffpotatis och f.d. fetto bör köra en klinisk belastningstest innan man ger sig ut och stressar sin kropp till en bättre kondition.
Nicke skrev:Hur går ett sån test till?
Man cyklar i jämn takt på en motionscykel med gradvis stigande motstånd tills man inte orkar mer - dvs tills man når maxpuls. Under tiden du cyklar mäts EKG. Det tar ungefär en kvart.Nicke skrev:Hur går ett sån test till?
Macho Woman skrev:Jag har gått ner två kilo sedan början av december. Kan det vara så att det är en fördel att vara vegetarian över julhelgerna? Det verkar så!
Alicia skrev:Fuskigt, jag har inte gått ner nåt på länge...
Dino Velvet skrev:Jag är perfekt
Låter som testet man gjorde under mönstringen till lumpen.Bingo skrev:Man cyklar i jämn takt på en motionscykel med gradvis stigande motstånd tills man inte orkar mer - dvs tills man når maxpuls. Under tiden du cyklar mäts EKG. Det tar ungefär en kvart.
Det är inte något slags mirakel. Det handlar bara om att äta mindre kalorier än man gör av med. Sen i vilken form dom kommer, socker, fett, grönsaker wathever spelar ingen roll.The_Plumber skrev:...
Jag hade alltså vant kroppen vid att få in mycket socker och den gjorde då av sig med så mycket den kunde. När jag slutade så fortsatte kroppen och tog då av reserven...min fettklump. Men nu är det gym och INGET socker som gäller.
Martin skrev:Det är inte något slags mirakel. Det handlar bara om att äta mindre kalorier än man gör av med. Sen i vilken form dom kommer, socker, fett, grönsaker wathever spelar ingen roll.
Din kropp gör inte av med mer socker bara för att du äter mycket socker.
Den enda skillnaden är att din förbränning ökar eftersom din vikt ökar, inget annat.
Hell yä, 76 kg på fem veckor är fortThe_Plumber skrev:Okej då men jag tyckte ändåså att det gick så jädra fort ner. (faktiskt fortare ner än upp )
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|