Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Vad är det för näringsinnehåll i en sån drink? Jag körde med produkter som innehöll 77% protein, 11% kolhydrater och 4% fett tidigare. Körde en extrem diet i 3 veckor och det vill jag inte göra om... Nu käkar jag som en häst men ganska nyttiga saker. Börjar alltid dagen med filtallrik, egentillverkad musli (45% fiber), grovt bröd med skinka och ett glas juice. Blir ca 40 gr protein på morgonen med den uppställningen. Försöker få i mig 25% av dagsintaget, ca 2500 kcal, till frukost och 35% av dagsintaget till lunch. Tar det lugnt med kolhydrater till middag om jag inte har tränat.
Kör mellanmål förmiddag och eftermiddag också så jag blir sällan sådär proppmätt och seg pga en gigantisk lunch eller middag (för att man är så hungrig).
Kör mellanmål förmiddag och eftermiddag också så jag blir sällan sådär proppmätt och seg pga en gigantisk lunch eller middag (för att man är så hungrig).
The_Plumber skrev:Nu har jag börjat med Cambride. Det är ungefär samma som naturdiet fast detta är bättre. Vissa tycker detta är fusk, men det hjälper en ju bara att gå ner i vikt!