Tjuvarna lämnade tbx min hoj för 5000 kr

Status
Ej öppen för fler svar.

ninja555

zx6r
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
zx6r
Jaaaaa,,, så här går d med d hela,,, Jag har varit hos polisen å berättat allt hur jag fick tbx mc.n,, Visst jag skulle ha ringt polisen men jag har inte gjort något brott som tog tbx d som va mitt, utan att göra intrång lr inbrott någonstans, cykeln va inte ens försäkrad iom att på 1 år kostar försäkringen lika mycket som hojen kostar å d r inte värt,, så antingen blir man rånad av försäkringsbolagen lr av riktiga tjuvar,,, ,,,
Där emot bor jag inte kvar på området eftersom jag vill varken bli skadad lr skada någon annan, men några pengar tänker jag inte betala,, Vi får la hoppas att de ger upp å glömmer alltihopa,,,

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
och vart i GBG bor du....menar du allså att en halvförsäkring kostar mer än vad hojen är värd.....

och varför gjorde inet polisen nått det låter ju lite konstigt att dom bara skulle skita i det du vet ju vilka det är

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
byt lås på hojen... kan ju vara så att dem har tagit ett avtryck av nyckeln och enkelt kan gå och hämta den senare... och då har de redan tjänat en hacka på att du har betalat tebax.

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
k9
har du blivit av me din hoj?

hur många av oss vi hoj älskare har blivit av me sin hoj?..

Dom flästa kör hojar från 00 uppåt, dom flästa hojarna från 00 uppåt har startspärr men R1 99 och 98 är ganska lätta och bli av me har 3 vänner som har blivit av me sina hojar dom va 99 och 98 R1. jag ser fler och fler skojare som inte kan köra hoj på vägana med ett utlänsk reggskyt aa tydligen stulen reggskylt och stulen hoj tyvär så är de så de är förjävligt :mad:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Men HALLÅ :hördu
Killen blev medlem samma dag som den här tråden startades... hur mycket sanning finns det bakom den här storyn tror ni?

:corn

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
newstead skrev:
Men HALLÅ :hördu
Killen blev medlem samma dag som den här tråden startades... hur mycket sanning finns det bakom den här storyn tror ni?

:corn

Tanken har slagit mej med men god som man är så tror man ju på alla :rolleyes:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gottis skrev:
Tanken har slagit mej med men god som man är så tror man ju på alla :rolleyes:

Jo, man vill ju gärna tro på folk men...

Killen som startade tråden har säkert fått sig ett gott skratt iaf, även om inte jag ser det roliga i det hela.

ninja555

zx6r
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
zx6r
D knappt jag tror på d själv,,, men d hela r fakt sant,, Å varför jag blev medlem samma dag r pga att jag ville dela med mig hela historien med några som kanske brydde sig eftersom alla vet ju hur känsligt d r med ens cykel, men för att göra d måste man vara medlem… Men visst otroligt r d. Så fräcka r ungdomarna nu för tiden å de r vår framtid… :lol

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ninja555 skrev:
D knappt jag tror på d själv,,, men d hela r fakt sant,, Å varför jag blev medlem samma dag r pga att jag ville dela med mig hela historien med några som kanske brydde sig eftersom alla vet ju hur känsligt d r med ens cykel, men för att göra d måste man vara medlem… Men visst otroligt r d. Så fräcka r ungdomarna nu för tiden å de r vår framtid… :lol

Ungdomarna? Dom i din ålder menar du? Vill du verka lite äldre så sluta skriv som ett jävla moppefukko! Det heter DET och ÄR, inte D r

Besides så tror jag ändå att det bara är bullshit.

@edit: I rest my case. Jag har uttryckt min åsikt och bryr mig inte längre i den här tråden :)

ninja555

zx6r
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
zx6r
(Det) kallas för förkortning man slipper skriva en massa… Jag (är) nästan säker på at jag kunde vart din pappa,,, Mr newstead,, Tro på vad du vill (eller) hade du svårt å läsa vad som stod,,

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
en som rullar
haha 2 finniga 15 åringar som snattar en ninja det var inte illa. men vafan jag skulle bara öppna dörren ta ett kort på dom med en kamera å sen förklara för dom att om dom gör om det så kommer helvetet bryta lös.

skulle bli galen.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
porec skrev:
jag vet att det inte hör hit men, hans näsa ser ut som en k#k... (Di Leva) gillar verkligen inte den personen... :kocko

jag vet att det inte hör hit men, hans tunga ser ut som en k#k... (porec) gillar verkligen inte den personen... :kocko

KillerB

I can eat 50 eggs.......
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Hojlös än så länge...
ninja555 skrev:
Precis innan julen blev jag av med min pärla där ett par killar gjorde inbrott hemma hos mig å tog nycklarna å snodde cykeln, men För 2 veckor sedan knackar de hemma hos mig å talade om att de hade cykeln, å ville jag ha tbx den skulle jag betala en summa, visst jag gick med på 5000kr, Dumma nog visade de mig vart den va, jag hämtade det som va mitt, å i slutet av månaden kommer de å hämtar pengarna. Någon som har några förslag vad man skall göra,,,, :lol
Pröjsar du kan du lika bra ställa dig på alla fyra när dem kommer tillbaka.....

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Till trådskaparen du verkar vara en ganska snäll och ängslig person som säkert aldrig gjort en fluga förnär.
Men nu är det handling och inte snack som gäller och då pratar jag om farbror blå, åk å dit dra din story nu, så ska du se att du inte behöver vara rädd något mer :)

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Snigel skrev:
Till trådskaparen du verkar vara en ganska snäll och ängslig person som säkert aldrig gjort en fluga förnär.
Men nu är det handling och inte snack som gäller och då pratar jag om farbror blå, åk å dit dra din story nu, så ska du se att du inte behöver vara rädd något mer :)
Det är ju det han har gjort nu...

alex!

Ny medlem
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Triumph Street Triple R
Hoppas att polisen får tag på ungjävlarna! Så om dom inte hade något register innan så får dom det!

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
en som rullar
vafan kan man inte stämma för utpressning också? borde vara möjligt då han måste lova att betala pengar för att få tillbaks den? eller e jag bara ute å cyklar nu??

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Jag kan la be brorsan komma över med hunden =)

Hade varit kul att se när dom springer

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...