TwinSucker skrev:Som svar på din andra fråga så kommer det självklart att va URL:n på ena armen...så därför så är bara det här med tröjor under konstuktion![]()
Jag sadlade bara på mig ansvaret att kolla upp priser och sånt och har det på G.
//TwinSucker
Jag har Bredbandsbolaget, 10/1mbits lina. Det är ju inga massiva hastigheter ut men det fungerar med den servernbelastning som jag har idag utan några som helst problem. Om man räknar på en dubbel belastning mot idag så skulle det inte bli några rekordvinnande nedlastningshastigheter. Å andra sidan spelar det nog inte så himla stor roll så länge vi inte snackar filmer på över 50mb styck.TwinSucker skrev:@MrMunson Vad har du för lina på din server? Står den pall om vi lägger upp filmer som vi sen länkar till via SH?
Det brukar ju va ett stort antal som tankar samtidigt...
MrMunson skrev:Jag har Bredbandsbolaget, 10/1mbits lina. Det är ju inga massiva hastigheter ut men det fungerar med den servernbelastning som jag har idag utan några som helst problem. Om man räknar på en dubbel belastning mot idag så skulle det inte bli några rekordvinnande nedlastningshastigheter. Å andra sidan spelar det nog inte så himla stor roll så länge vi inte snackar filmer på över 50mb styck.
Tror du att en TL-klubb kommer att ha 20 st som samtidigt sitter och laddar ner just filmer?twinner skrev:Kan man inte lägga upp på en snabbare lina sen då..? Om vi te.x är 20st inne på sidan samtidigt,då kommer det kktrascha :=) typeller i stort sett bli oanvändbart?
Robban_C skrev:Tror du att en TL-klubb kommer att ha 20 st som samtidigt sitter och laddar ner just filmer?
Nu får du fanimej kamma dig!![]()
Med 200 TL-ägare så är det väl inte helt otänkbart?Robban_C skrev:Tror du att en TL-klubb kommer att ha 20 st som samtidigt sitter och laddar ner just filmer?
Nu får du fanimej kamma dig!![]()
Seså Seså pöjkar inte bråka barasharpedge skrev:Med 200 TL-ägare så är det väl inte helt otänkbart?
Robban_C skrev:Edit: twinner, tog du illa vid dig? Det var inte menat så.
Ville bara försäkra mig så vi slipper groll.twinner skrev:Verkar jag vara av den fragila sorten?![]()
![]()
Vi får be Swedie undersökaChiefen skrev:Undrar verkligen om det är TL ägare som har varit inne och röstat nej i den här pollen!?? Jao jao, bara en tanke lixom!![]()
Robban_C skrev:Ser ut som om nån annan ska bygga sida.
Helt ok för min del.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |