Jag sa att jag inte gillade att flyga lågt.
Det är alltid bättre med högtflygande planer än att ligga lågt.
Den tillfälliga Ful-Fixen får nog bli så.
Det trista är ju att nyckel-dongeln inte funkar om man håller på sådär. Blir till att öppna och stänga bilen med nyckel... (stenålders...
)
Dock så med lite hjälp av annan TL åkare så har jag felsökt lite. Och kanske hittat felet.
Frågan är vad det kommer kosta
Jag fattar inte riktigt.
Borde inte Volt-metern visa samma Volt som batteriet har då?
I alla fall gjorde jag så, kopplade loss plusskablen, och mätte mellan plusspolen och plusskablen= 12V (batteriet var bara laddat till 12V)
Intressant om jag har en krypström på 12V
Men, jag måste ha gjort något fel.
Jag har även kopplat loss jorden, och mätt Amp, mellan jordkablen och JordPolen. 0.00Amp.
Men, nu är det så att jag är nästan säker på var felet visar sig, jag vet inte va felet sitter.
Och, krypström är det, men inte alltid...
kul va...
Bromsljusen verkar aktiveras lite som de vill efter att jag parkerat. Och, jag tror de 2 lamporna och diod raden drar ur batteriet på en natt.
I morse var det i alla fall 7.68V i batteriet...
Så, nu blir det Lasse-Modden på min Audi. (kabel loss)
(Jag skulle ju kunna leta upp vilken säkring de lamporna går på och demontera den över en natt, för att testa.
)