Säg att du skojar....
Problemet med den här sajten, trots allt kunnande, är att man inte har en aning om vem man kan lita på...
Han skojar inte.
Du ska leta efter effektmotstånd på runt 20W tålighet, för 12 Volt system.
Och du behöver 2 st. En för varje sida av hojen. Du behöver inte nya om du monterar diod, eller miniblinkers fram. Ett motstånd persida räcker.
Jag harsjälv haft prexis dem blinkersarna du pratar om. Och det finns inga
Orange sådana i 21W utförande.
De mesta rent tekniska råden på tråden är ju oftas korrekta, det är allt trams däremellan som man ska solla bort om man vill ha mektips.
Lycka till
---------------------------------
Hmm. Är det någon som har en bild på hur service boken / den med stämplarna i / ser ut??
Jag har, hmm, placerat min på ett säkert ställe, och nu tänkte jag leta upp det där stället...
Men, jag har glömt hur den ser ut, stog HONDA på den boken som jag trodde var till Tillern...
Slå av bilen, lyft en pol och sätt en amperemätare mellan batteripol och polsko. Då ser du alla eventuella krypströmmar.
Lite strömmar har man alltid för tex standby i stereo, klocka, lite CDI och sånt.
Meh, problemet är inte konstant, det uppkommer "lite då och då" verkar det som.
Jag har mätt så där, men får 0.00 Amp. (visserligen ska det var typ 0.04A, men jag får inte ens det...
)
Men, jag har kopplat ur batteriet, och väntat några dagar. Det håller 12.76 efter 3 dagar.
==> Krypström(ar) i bilen
Jaja. Får väll ta och ta tag i det när jag blivigt frisk igen.