martin_642
Ny medlem
Hej!
Min hoj trillade omkull igår
så jag behöver ett kopplingshandtag.
Någon här som råkar ha ett hemma i lådan?
Mvh
Martin
Min hoj trillade omkull igår
Någon här som råkar ha ett hemma i lådan?
Mvh
Martin
Skit.Hola boys.
Hunnit med ca: 150 mil med cykeln sen rasar skiten.. Motorn verkar vara stum. Inte orkat felsöka mer. Var iaf fullt med kylarvätska i oljan. Krökt en stake eller nån kolv antagligen... Rolig början på sommaren... Nån som sitter på en motor månne?
Hola boys.
Hunnit med ca: 150 mil med cykeln sen rasar skiten.. Motorn verkar vara stum. Inte orkat felsöka mer. Var iaf fullt med kylarvätska i oljan. Krökt en stake eller nån kolv antagligen... Rolig början på sommaren... Nån som sitter på en motor månne?
Grattis!![]()
Låter hoppfullt även för mig med en TLR, för det är väl lika fälgar och skivor på S och R, eller?![]()
Beklagar stort.
Har en motor i delar som har varit med om ett kolvras, så det är inget att bara slänga i, men om du behöver vissa delar så kan jag leta i lådan![]()
PP
Goding? Det brukar det bara vara kvinnor som säger till mig och det är inte ofta.Åhh, en gammal goding som gästspelar. Välkommen.![]()
Du ska få standardsvaret till att börja med.Någon som vet varför avgas smällarna kommer på tls, kommer inte ofta...
Är det för mycket soppa då? Kan det ha med att den går på "kallkartan" och trycker ut mer soppa än vad som hinner användas?
Jag har ingen TL men känner mig mera hemma här ändå :ricken
...blablabla...
Fungerar klockrent att åka när den är igång men börjar bli rädd att den ska paja... vad ska jag göra?![]()
Putte spana in detta
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=18025#
Hej!
Jag är på jakt efter ett kopplingshandtag till min TLR 00a och ska man köpa en orginal kostar det 900kr och det känns lite väl saftigt.
Kollade runt på Ebay och hittade denna
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Mot...adiZ2863QQcmdZViewItem?hash=item350068986159&
Står att den ska passa
99-07 Suzuki GSXR 1300 Hayabusa
03-07 Suzuki SV1000 & SV1000S
99-04 Suzuki TL1000R
men jag är lite frågande när jag jämför på
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki
där är det olika nummer TLR en har nr 57500-02FA0 och dom andra hojarna har 57500-24F00
vad tror ni är det samma??
dom ser välldigt lika ut enligt mig.
Tacksam för svar
Mvh
Martin
Hola boys.
Påverkar batteriets kapacitet att ta emot laddning hur mycket laddning likriktaren ger ifrån sig? Mht 0.2 ej inkopplad men 13,nått inkopplad men inmte 14,nått vid 5000v utan fortfarande 13,nått
om nån förstår nått![]()
Du har möjligtvis inte en gear position sensor överMin -98 vill ha en ny.
Börjar bli tröttsamt att inte kunna ha henne ståendes på tomgång.
Skit ner dig.Jepp det har jag. Lite pilligt att få bort men den finns där. Och sedan har jag klippt bort kontakten mot elsystemet och använt den mot min TRE. Men det kan du nog lösa. Ska jag skita ned mig?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |