J-Bone
Ny medlem
nån mer som gillar lite hårdare tongångar? jag tänkte lasta tjejen och tandborsten på TL'en och dra ner på west coast riot / metaltown i år igen. nån som är sugen?
nån mer som gillar lite hårdare tongångar? jag tänkte lasta tjejen och tandborsten på TL'en och dra ner på west coast riot / metaltown i år igen. nån som är sugen?
Jag kör originaldrevat på min TL1000R. Dom som kör med annan drevning kan väl skriva en rad om vilken drevning dom kör med och berätta om dom blev nöjda!! Kanske lättare att gasa upp den på tvåan ossåvidare!!
Jag såg någonstans att Länsförsäkringar har börjat sammarbeta med KGK och fixat en märkesförsäkring.
Är det någon som har ringt och frågat om denna?
(Hittar f-n inte artikeln igen...)
Helårs försäkringar, coh ska även gälla sporthojar.
Någon som har koll på läget??
DanskjävelJag har köööört idag!
Hej alla tl fantaster!! Är det nån som har lite tips om vad man kan ha för grund inställningar på retur och kompression på en bitubo?? Väger runt 75 kilo. Vore tacksam för svar.
Det är väldigt svårt o ge nån inställningstips på sånt där, det beror lite p hur man kör oxå.Ingen som kan ge lite tips???
Det är väldigt svårt o ge nån inställningstips på sånt där, det beror lite p hur man kör oxå.
Börja på grundinställningen den hade när du fick den och labborera därifrån. men se till o skriv upp justeringarna så du alltid kan gå tillbaka om det blir fel.
Jag fick hjälp med min i somras, det är inte bara o skruva o tro att det blir bra.
Man måste ut o köra, skruva, köra, skruva tills det känns bra.
Ta en kurvig väg o kör fram o tillbaka.
Någon??? Snääääla..OK.. Fast problemet är att när jag plockade upp den ur paketet var grundinställningen inställd på "softaste" både på retur och kompression. Nån som kan ge mig grundinställningen för bitubon till R:en??
Sök runt på nätet efter guide för inställningar av bakdämpning på en sporthoj.Någon??? Snääääla..
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|