Skoj o köra idag!
Regn idag
Vart då, ja ser inget regn?
Här är torrt och +10
Blev en 8 mil nåt
1 Hugger
2 Magspoiler
3 Mörkt kåplglas
4 Kraschpuckar
5 Bobbins
6 Tankpad
7 Styrändsspeglar
8 Högre styrhalvor
9 Sadelvärma
10 Handtagsvärme
11 Ny bromsskiva
12 Nya bromsklotsar
13 G-pack
Handtagsvärmarna kopplade jag in idag o de funkade perfekt.
Men nu när jag ser tillbaka (på listan) så har det blivit en del gjort med hojen sedan jag köpte den i slutet av förra säsongen.
Har säkert glömt något men det är nog stort vad jag kan komma ihåg i alla fall.
Bara en sak kvar, kolla var billigaste försäkringen finns.
Det var inte många som nappade på mitt inlägg om att dela med sig av premieinfo. Det blir väl till att ringa runt som vanligt.
Bara en sak kvar, kolla var billigaste försäkringen finns.
Det var inte många som nappade på mitt inlägg om att dela med sig av premieinfo. Det blir väl till att ringa runt som vanligt.
Trygg, ca 7500kr hel / helår, Tokholm, 36 år, TLR -00.
Lokala Handlaren.Så, nu börjar "premierapporterna" trilla in. Hmm... verkar som att man får räkna med att pynta 5000:- för en hel/hel, minst.
---------------------------------------------------
Någon som vet var man kan köpa/hitta "dustcovers" till orginal styrdämpare (tl1000s)? Upptäckte att jag saknar 2 st.
Lokala Handlaren.
Lokala handlare (ett hus som säljer mc i Malmö) har tappat mig som kund för alltid. De sålde ett par däck och monterade dem på min hoj förra vinten. Däcken var hårda och glashala rakt igenom, det var omöjligt att få en slityta på dem.
T o m när backdäcket var slut i mitten var det glashalt även där. Det sista de gjorde var att låta mig vänta på ett beställt tillbehör o dryga 2 månader. När jag började trycka på så lyckades de upplysa mig om att de slutat handla av just den leverantören. Och den informationen hade de inte tänkt lämna till mig ??
Nej, då får jag nog be S-racing ta hem och skicka med post, det är ett företag som man kan lita på.
Vad hade du köpt för däck då?Lokala handlare (ett hus som säljer mc i Malmö) har tappat mig som kund för alltid. De sålde ett par däck och monterade dem på min hoj förra vinten. Däcken var hårda och glashala rakt igenom, det var omöjligt att få en slityta på dem.
T o m när backdäcket var slut i mitten var det glashalt även där. Det sista de gjorde var att låta mig vänta på ett beställt tillbehör o dryga 2 månader. När jag började trycka på så lyckades de upplysa mig om att de slutat handla av just den leverantören. Och den informationen hade de inte tänkt lämna till mig ??
Nej, då får jag nog be S-racing ta hem och skicka med post, det är ett företag som man kan lita på.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|