Jag har ingen rondel (vad nu det är) till att börja med, och varför sabba en Bacho mejsel på en kedja? Billigare att köpa riktiga verktyg.
Jag har snart en JSD switchable TRE (15 ohm tror jag) över... om du e intresserad. Passar den inte för Cagivan så passar den för tillern.
Min Tiller ska ha tremod enligt tidigare ägare, men vad vet jag. Jag är ändå intresserad av det du har att erbjuda. Borde väl gå att fixa så att den passar till Cagivan! Vilket pris tror du?
Typ juli då när snön är borta?Idag har man:
Bytt kopplingsfjädrar till Barnett. Skiljde ju bara en dryg cm.
Monterat nya led bakblinkers.
Bytt o-ringen till kopplingskåpan, hoppas man slipper läckage nu.
Bytt plats på tempgivaren med det moddade termostathuset jag köpte av Slycke.
Monterat min nymoddade luftburk a'la Octo.
Konstaterat att det skavt av höljet på kabeln till stödkontakten. Måste byta ut kablarna...
Fan vad nära det är nu
Typ juli då när snön är borta?
Kollar man på Nikkos hemsida (tillverkar o säljer G-pack) så finns det en G-pack till Cagiva Raptor. Jag tror att alla G-pack, TRE etc är modellanpassade ungefär som Powercommander. Tror inte man ska montera en modd som inte är modellanpassad.
Ett jävla tjat om TRE!!!
Min Tiller ska ha tremod enligt tidigare ägare, men vad vet jag. Jag är ändå intresserad av det du har att erbjuda. Borde väl gå att fixa så att den passar till Cagivan! Vilket pris tror du?
Tja
Om nån har en TRE liggande till en Tlr-00 så pm:a.Bättre köpa lokalt är skicka runt klotet.
M V H Tomas
Edit...De kan bli en GIpro ds istället...
Idag har man satt ditt det nyanlända M4 systemet. Och fy f*n va det lätt helt gudomligt gött när man startade den..
TRE - även känt som Tocken däRa Extrapryl, är en manick som monteras innanför baksulan,utanför innerslangen, och hjälper på så sätt däcket att snurra fortare. Då kommer din hoj att få en enorm extra skjuts framåt, eller bakåt, vilket gör att du hjular konstant, det är till o med svårt att få ner framhjulet för att parkera.Vafan gör en TRE vad är det för ett mirakel eller G-pack alla tjötar om
Blir det mycket mer brus i mottorn,då kanske man skulle ha en sånn pryl ?
Snälla bärätta tack.
TRE - även känt som Tocken däRa Extrapryl, är en manick som monteras innanför baksulan,utanför innerslangen, och hjälper på så sätt däcket att snurra fortare. Då kommer din hoj att få en enorm extra skjuts framåt, eller bakåt, vilket gör att du hjular konstant, det är till o med svårt att få ner framhjulet för att parkera.
Går den fort?Har faktiskt aldrig kollat om jag har tremod på min! Hur kollar man om jag har de? Vet inte ens var man kollar eller nöe alls
Går den fort?
Jag skämtade när jag frågade om den gick fort. det var meningen att jag skulle fortsatt på det men ids inte just nu.Förr toppade jag mina hojar men nu har jag blivit lite göbbig med åren!!! Men har nog haft upp den i 270 på mätarn iallafall men om det är max det vet jag inte! Hade en zx12r en gång den toppade jag faktiskt till runt 330 på mätaren. Nu fick jag sagt det också!!! Vad har detta med tremodd att göra??
En annan sak jag är lite besviken på att det inte går att gasa upp min tiller på bakhjulet på tvåans växel!!! (Alltså utan att använda koppling) Koppling är jag emot när det gäller bakhjulskörning det känns som om jag pöntar cykeln då...
Jag skämtade när jag frågade om den gick fort. det var meningen att jag skulle fortsatt på det men ids inte just nu.
Jag kan, med lite kroppsförflyttning, dra upp min på 2an med gas, kopplar upp på 3an.
JetteFåårrt!!En S kanske inte är lika framtung som en R ?
Vad fort går din da om man får fråga..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |