Tror den kommer stå kvar på bänken faktiskt.
Tror den kommer stå kvar på bänken faktiskt.
Precis, därför jag gissar att den kommer stå kvar.Hänger ju på hur bra man sätter fast den.
Precis, därför jag gissar att den kommer stå kvar.
Har man tur så. Någon som har någon koll på effekt siffror
Jag gissar 121,4
Vad vinner jag?
Jo, men pc3 i sig ger ingen effekt, utan det är justeringen som gör det. Den har du redan fått gjord med yoshibox om jag inte missminner mig.det var vad jag fick utan pc3
Jo, men pc3 i sig ger ingen effekt, utan det är justeringen som gör det. Den har du redan fått gjord med yoshibox om jag inte missminner mig.
Förmodligen, men inte säkert.Okej. så det ända den gör är en jämnare kurva?
Ja vill bara att ett ca vad ni andra har hittad. Så man vet om man ska ta fram repet efteråt
Okej. så det ända den gör är en jämnare kurva?
Nu kära Tl friends så ställer jag av min tiller. Körde sista turen med den nu på förmiddagen. Helt tl fri blir jag dock ej då jag fortfarande har nån månads gruskörande kvar med min tl-motor försedda Cagiva Navigator.
Har förövrigt i dagarna köpt mig en Suka suki K5a som det blir att smiska kurvor med nästa säsong. Men men jag säljer aldrig min goa Tl1000r. Den ska jag ha kvar och förhoppningsvis modda vidare på nu i vinter.
När?Jag förväntar mig 139,75 bakhjulshästar minst på min,annars jevlar åker det dit en kompressor.
Beror så mkt på temperatur, luftfuktighet, lufttryck samt andra saker som konditionen på drivlina och däck. inte minst så skiljer sig olika bänkar ganska mkt... men normalt för dina moddar och en korrekt map så brukar det ligga mellan 118 och 123 typ (med helsystem kan du plussa på 3-5 kusar ungefär). under det så KAN det vara nåt som inte är tajt med motorn och över det så säger jag glädjebänk.
När?
Den där börjar bli så gammal så det är väl romar hästar i den...
Är inte Islandshästarna jävligt gamla? Eller är dom bara små?!? Jag tror på såna iaf
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|