Har ni handlat av dom här någon gång, fungerar det bra?
http://www.cmsnl.com/company/cms_location.php
Blev närmare 30 goa mil idag
![]()
Hojen är helt strömlös och jag har helt enkelt slut på ideèr om vad problmet kan vara.
När jag vrider på nyckeln så händer nada!
Finns ström i batteri.
Alla kablar sitter där dem ska (besbrutade med WD 40)
Alla säkringar är hela ink. H-säkrning.
Men den vill helt enkelt inte "tända upp".
Någon vänlig som har några fler tips?
TACK!!![]()
Ja den med. Finns väl förmodligen ingen snyggare R i det här landet... Kanske ÅKEs men den har ju ingen sett...
Hej !
Jag heter ÅKE och jag undrar om någon här har satt dit en TRE med switch och om det är bra att göra det.När ska man använda switchen och vad gör den för nåt eller kan nåt gå sönder på motorn ?
Senm undrar jag om nån har provat och monterat sådanadära "proppelrar" i insugningsgummina för att luften ska forsera insugningskanalerna snabbare. Är do9m bra och vad ger det, en massa 10 tals hästar eller ?
Tack för förfrågan och hoppas på ett snabbt svar. Jag har provat och sökt men får en massa konstiga underliga svar om TRE.
Men hittade inget om proppelerna.
På stavningskurs med ÅKE.
Tack alla ni gulliga lena pojkar i Tl-tråden.
och krama varandra i trafiken.
Jag har handlat därifrån, funkade smärtfritt.
Billigare än lokale handlaren och snabbare leverans...
Det har med årsmodellerna att göra. Precis som du ser på länkarna där så är:Ok, så vilken modell har jag (på http://www.cmsnl.com/suzuki-tl1000_model14132/)?
Vad står RW, RX, RY, Sw, SX,Sy för?
Jag har R och då finns det bara en (USA), vad är det för speciellt med den?
Tack, men varför krånglar dem till det så?Det har med årsmodellerna att göra. Precis som du ser på länkarna där så är:
RW= TLR -98
RX = TLR -99
etc...
Samma med TLS, men då:
SV = TLS -97
SW = TLS -98
etc...
Det mesta är typ samma på alla modeller ändå, förutom färgerna...
baaaahh... vänta bara,ska också hora upp det vad det lider
men landets snyggaste röda R lätt![]()
Tack, men varför krånglar dem till det så?
Ska notera det till dödsboet.
Tack ändå!
Sådär då har man monterat sin pcIII:a på tlren..Gick förvånantsvärtsmidigt. Nu till den stora frågan, var lämnar man bäst in den i uppsala området för mappning? Kan tillägga att jag kommer hem 19 på kvällarna=/
Och vad går ett sådant kalas på?![]()
Sådär då har man monterat sin pcIII:a på tlren..Gick förvånantsvärtsmidigt. Nu till den stora frågan, var lämnar man bäst in den i uppsala området för mappning? Kan tillägga att jag kommer hem 19 på kvällarna=/
Jag och några andra härpå forumet har kört på AB's finmekaniska i Storvreta. Skitbra att ha att göra med. Jag ska tillbaka och få min PCIII'a fixad också så mitt förslag är att vi gör gemensam sak och bokar honom samtidigt? Då får man ju en annan likadan hoj som referens också och alltid kul att tjöta lite TL samtidigt. =)
Om det är nån fler här som vill va med så är det ännu bättre för då kan man boka upp en heldag, typ en lördag eller söndag. Fast pris och då kör han så många repor du vill, tills du är nöjd helt enkelt och det blir billigast så också.
Beroende på när så är jag på en bänkning. Annars kommer jag bara förbi och mullrar och hälsar på.Jag och några andra härpå forumet har kört på AB's finmekaniska i Storvreta. Skitbra att ha att göra med. Jag ska tillbaka och få min PCIII'a fixad också så mitt förslag är att vi gör gemensam sak och bokar honom samtidigt? Då får man ju en annan likadan hoj som referens också och alltid kul att tjöta lite TL samtidigt. =)
Om det är nån fler här som vill va med så är det ännu bättre för då kan man boka upp en heldag, typ en lördag eller söndag. Fast pris och då kör han så många repor du vill, tills du är nöjd helt enkelt och det blir billigast så också.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |