Nu är det ju besiktningen igen, och ska man ha db-killers eller inte är det stora lotteriet :/
Beror vad du har för rör på? Jag fick 108dB på mina utan killers
Proppa diskbollar och täcka för med nät fick igenom den precis...
Tjenare grabbar!
Har precis sålt mitt bojsänke och tänkte byta upp mig denna säsongen och kan inte sluta söka efter TL1000 av någon anledning så en sådan vill vi ha!
Har spanat in en billig -97a och undrar ifall det är något särskilt man bör se upp med eller hålla koll efter?
Hade gärna läst igenom tråden men den är lååång och ni har ju stenkoll!
Bör tilläggas att jag har tummen mitt i handen, kan på sin höjd byta drev men allt annat blir jobbigt : näsblod
Läs igenom det här. Korta sammanfattningar från folk. http://www.bike.se/node/83882
97an hade väl en del barnsjukdomar som nog nämns i en del av kommentarerna. Men de lär ju vara åtgärdade vid det här laget. Har en 97a själv och jag har inte haft nåt fel på min. Så bara handla
Blä, det verkar som att min kopplingshuvudcylinder är skadad sedan jag körde omkull i höstas. :/
Den läcker lite och jag tappar tryck efter ett tag, sen går det inte att koppla.
Jag ska montera av och ta mig en titt, men antar att den är körd. Vart kan man hitta något som man bara kan byta rakt av? Jag överväger att ringa Acke på ISR och köpa nya grejer av honom, men köper gärna begagnat Brembo/Nissin så länge grejerna fungerar.
Har komplett orginalgrejer..
Snart kommer skattmasen med mina xxxxx tusen i återbäring. Så vad ska du ha för fälgarna och framdämparen?Har lite grejer som skräpar.
Till TLR
Vita fälgar fram och bak ink skivor samt drev, nästan nya däck sitter på 190/55 120/70.
Fram bromsar komplett med huvudbroms cyl. Med nästan nya belägg
Bromsok bak. Med belägg
Främre stötdämpare med axel , hårdare fjädrar och goldvalve kit.
Ett par framskivor till R1 2006. En av dem krokig.
Lock till TLR luftfilerbox ink pairvalve.
TLR clipon.
R1 2004 bromsvätskebehållare.
Hör av er om ni vill ha något, jag kollar dagspris på ebay och kan skicka mot efterkrav.
Har mer grejer liggande men det tar vi sen..
Snart kommer skattmasen med mina xxxxx tusen i återbäring. Så vad ska du ha för fälgarna och framdämparen?
Måste tyvärr vänta tills i Juni när pengarna kommit.Men då kan man ju ta en sväng neråt Linköping.Dit har man ju inte varit sen 07 när jag hämtade min gixxer 1000 på Bikestop.fälgar ink däck 3000kr och framdämpare 2000kr.. så runt 5000kr om det låter vettigt? skall upp till Gävle till nästa vecka, så kan ta med grejerna då om intressant.
Låt mig återkomma med en lista på vad jag har ifall det är mer pryttlar du behöver!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|