PutteLiten
Twins have more fun
Jorå, det kommer in fler hojar i garaget men Tillern står kvar
Jag kanske ska göra som dig, och behålla XR'n också... Den borde ju få plats i friggeboden under vintern...
Jorå, det kommer in fler hojar i garaget men Tillern står kvar
hehe, nä, ska byta XR'n till något som är mer användbart.
Tillern är inte till salu.
De hade precis fått in en GSX1400, med massa godis på. Funderade på att prova den, men utan kåpor och så vet jag inte om den klassar in på det jag vill använda den till.
Skulle jag ha en ekonomisk långtourer skulle jag titta på en förgasar-blackbird. Går att få en sjysst under 30k och de är billiga att äga och försäkra.
Skapade en tråd i ämnet tidigare.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?270956-Blackbird-vs-ZX12R&p=6044856#post6044856
Få se om de halshugger mig för att jag kallade ZX12R för en tråkig hoj...
Nästgårds står en BB-98, endast 1800 mil på mätaren. Men vill nog ha insprut, känna mig lite modern...
ärligt talat fattar inte jag vad ni menar när radfyror e tråkiga... de e ju helt tvärtom.. en v-tvin, skakar, vibrerar å sen när man vill dra på lite till, ja då e det redan rödmarkering... kasst... bara ljudet som e ball med det hör man ju inte när man börnar 200+. samma med en 3a, jag jämför den med en elmotor. den drar redan från låga varv men man får aldrig nån ketchup effekt som i en radfyra, där när klippet väl kommer så känns det som att man går in i warp drive å hojjen blir hysterik, som en vild häst elelr katt... fattar inte hur folk som tycker en 4a e tråkig resonerer eg...
Hej alla.
Jag undrar om det finns något specifikt typfel på TL1000R som man ska ha i åtanke vid ett ev. begköp utöver det vanliga man kollar vad gäller däck, bromsar etc?
Är det någon som vet om det går att få tag i den 3poliga kontakten som sitter till GPS:en på TLR i Sverige? Behöver både hona/hane..
Är det någon som vet om det går att få tag i den 3poliga kontakten som sitter till GPS:en på TLR i Sverige? Behöver både hona/hane..
Gps ?
Menar du TPS ?
Elfa har ca en miljoner kontakter, de har nog din ... Internetstrul
Någon som har erfarenhet av motor renovering på tlr? Tips på special verktyg som behövs. Har till svänghjulet och kopplingskorg. Mer om det är någon speciell avdragare el dylikt man behöver..
Om du behöver byta vevlager så behöver du ett specielt dorn för det, finns ritning någonstans på tlplanet eller tlzoon!Någon som har erfarenhet av motor renovering på tlr? Tips på special verktyg som behövs. Har till svänghjulet och kopplingskorg. Mer om det är någon speciell avdragare el dylikt man behöver..
Om du behöver byta vevlager så behöver du ett specielt dorn för det, finns ritning någonstans på tlplanet eller tlzoon!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|