När jag köpte min TL 1000S så var den nerdrevad 4 kugg bak. Vilket i min mening var lite för mycket. Köpte ett orginal drev bak, men då var det nästan för mycket åt andra hållet.
Hur har ni andra drevat?
Jag funderar på att dreva ner 2 kugg bak från original...
När jag köpte min TL 1000S så var den nerdrevad 4 kugg bak. Vilket i min mening var lite för mycket. Köpte ett orginal drev bak, men då var det nästan för mycket åt andra hållet.
Hur har ni andra drevat?
Jag funderar på att dreva ner 2 kugg bak från original...
Mmm, får väl bärga mig då... Väntar själv på en bellypan fr Tyskland... Men den är ja inte ensam om...
Nej men varför då!!! Man sätter inte en magkåpa på en tillis om det inte är för att man vill tävla! Två saker man inte får göra på en tillis är sätta på magkåpa, eller bygga om till en streetfighter. Varför sabba världens snyggaste hoj liksom?
Nej men varför då!!! Man sätter inte en magkåpa på en tillis om det inte är för att man vill tävla! Två saker man inte får göra på en tillis är sätta på magkåpa, eller bygga om till en streetfighter. Varför sabba världens snyggaste hoj liksom?
Det känns som du drevar åt fel håll.....
Orginal är väl 17/39
Jag har kört på 16/39 och kör nu på 17/41. Tror att 17/42 skulle vara bra.
Man behöver inte en hoj som gör 300km/h utan den skall vara pigg och rapp
Tycker hojen ser mer komplett ut med magkåpan. Och streetfighta... Tja när min rygg/handleder eller knä ger upp, så blir det de.. För jag vill fortfarande ha kvar hojen ju!
Nån bandag på Gotland låter bra! Jag kan kanske fixa boende om man vill stanna några dagar! o så hinner man med att fika "lite"!
/slowfinn11
Vilken mysig luftburk! Vad är det för någon? Tätar den mot undersidan av tanken?
Edit: Såg nu att det var Carbomoto.
Jag siktar på att åka med Actionpics första helgen på Gotland, 29-31 maj.
Har plats för en hoj till i släpet om någon är sugen på att haka. Vore kul om det blev ett gäng Tillers på banan
//Johan
Jag siktar på att åka med Actionpics första helgen på Gotland, 29-31 maj.
Har plats för en hoj till i släpet om någon är sugen på att haka. Vore kul om det blev ett gäng Tillers på banan
//Johan
Jag ska kolla! Ska köra grus v.20 /
Hur långt innan måste man boka?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|