J-Bone
Ny medlem
Vad hette de där nu igen... Red nånting nånting, lite röda detaljer på och italienska tror jag(?), som dök upp i den gamla tråden har jag för mig?
Vad hette de där nu igen... Red nånting nånting, lite röda detaljer på och italienska tror jag(?), som dök upp i den gamla tråden har jag för mig?
Discacciati. Sååå snygga diskar.3196772Vad hette de där nu igen... Red nånting nånting, lite röda detaljer på och italienska tror jag(?), som dök upp i den gamla tråden har jag för mig?
Baj the väj..
Mc-online säljer ut pc3 till s och r för 2895:-
Jag har testat ett par varianter på packning, dels en som ser ut som isoleringsskivor av mineralull i miniatyr, de suger purjo för de är lite för hårda och svåra att fylla en dämpare jämnt med.31980232000 spänn styck...suck. Jag tar fyra!
Nog skämtat, två saker;
1. Jag måste linda insatserna i mina V&H, jag får göra om plomberna i tänderna var 100:e mil. Någon som vet vad man ska ha för typ av ull? Var köpa?
2. Octo har sagt att mina bromsar suger , och att jag måste skaffa ok från en Tiller + behållare/handtag. Någon som vet nåt till salu eller måste jag skruva loss Octos utanför hans jobb?
Jag har testat ett par varianter på packning.........
......Får nog börja parkera en bit bort... [/SIZE]
Riktigt fin lackering!3198961Tack förtipset!
Har ni sett den här http://www.blocket.se/vi/12972488.htm?ca=11_s
Riktigt snygg
Riktigt fin lackering!
Ingen mer än som står i annonsen tyvärr...3200126Ni verkar ha info om den, berätta! Det är ett av mina spanobjekt nämligen...
/Danne
Ingen mer än som står i annonsen tyvärr...
Näe, lite läskigt faktiskt... ...osså vore det kul o se om era hojar e lika coola som det låter på tråden !
Helt rätt vi får rodda ihop en åkning direkt i vår
Det finns alltså fler TL åkare i trakterna. Jag är nyinflyttad till Skara från Dalarna och skulle tycke att det var grymt att kanske ta en tur någon dag... Tyvär börjar ju sommaren onekligen ta slut men man kanske kan haka på någon gång innan sässongen helt dör. Hör gärna av dig via SMS eller mejl om sällskap på vägen av en anna TL önskas. 0708152533
mvh
Kalle
Tänkte kolla en sak med eder alla tl freaks..... funderar på att slänga på ett yoshi-race helsystem+bmc air filter+pc3 i vinter på min tiller...ere nödvändigt att modda luftburken oxå tror ni? eller blir d lite overkill?.....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|