Octofinger
Tokfan
När kommer du och visar hur man ska göra då!?
Är väl inte mitt fel att du bor i danmark?
När kommer du och visar hur man ska göra då!?
Näeeee....
Tja... TPS kanske nån gång per år kanske. Kräver inga andra verktyg än ett gem och en torx-bit.
...
Tack för inputen allihopa!
Jag åker och kollar på hojen nu på torsdag om allt går som det ska. Jag ska kolla ordentligt efter sprickor, uppdaterad ECU och termostat på vänster sida förutom de vanliga sakerna.
Jag var egentligen inne på en TLR från början men den här fanns i närheten så det är lätt att åka och titta på den. Med andra ord: har ni tips på TLRer som är till försäljning är det bara att höra av sig! Har ni tips på någon som vill köpa min gixxer så går det också bra att höra av sig, det blir mindre betungande med finansieringen av den nya hojen då...
/Danne
Hej Danne! Jag har en väldigt fin TLR som är till salu. Bild finns på detta forums köpguide över bilder på just TL-hojar. Min är den blåvita TLR med Clear Clutch Cover och infällbar nr-skylt. Den står framför en grå garageport. Hör gärna av dig! JonasTack för inputen allihopa!
Jag åker och kollar på hojen nu på torsdag om allt går som det ska. Jag ska kolla ordentligt efter sprickor, uppdaterad ECU och termostat på vänster sida förutom de vanliga sakerna.
Jag var egentligen inne på en TLR från början men den här fanns i närheten så det är lätt att åka och titta på den. Med andra ord: har ni tips på TLRer som är till försäljning är det bara att höra av sig! Har ni tips på någon som vill köpa min gixxer så går det också bra att höra av sig, det blir mindre betungande med finansieringen av den nya hojen då...
/Danne
Jag vet inte hur du gör Liten Putte,men Loctite behövs inte överallt utan dra bultar o skruvar med rätt moment.Hojen är inte en stor vibrerande dildo som skakar loss alla bultar.
Med ett gem o en torx-bit!!?? O jag som lämna in min...
Tog premier turen i söndags på tlr:en kunde inte vänta till våren. Vilken jäkla hoj. Är hel nöjd med den. Än så länge iallafall
Behöver inte ens ett gem för att fixa min.
Jag har en vipp brytare för att ändra till dealer mode, så allt man behöver är en torx (men, en x-mejsel underlättar oxå, eller jar jag strappat fast den biten numera... hmm... börjar bli senil...)
Tog premier turen i söndags på tlr:en kunde inte vänta till våren. Vilken jäkla hoj. Är hel nöjd med den. Än så länge iallafall
Om jag inte tar helt fel så var det väll Robster som gjorde det åt dig alltså behöver du en sådan också
kul att du la upp en säljannons Martin så man får se hur hojen ser ut [/QUOTE
Javisst är det bra så kom och köp spächel prajs foor juu
Nää, vippbrytaren satte Martin dit.
TPS har jag gjort både med och utan Fjäsk hjälp - både i verkstad, och vid vägkanten bara för att han ville bevisa för mig att det gick...
Men TB kan jag inte göra själv, och Fjäsk är kung på det så det är lika bra att han som kan gör det.
Att ha en Fjäsk i bakfickan när man mekar är lite obekvämt, men satan så bra att ha alltså. Mycket bättre än en service manual, eller en dator att google problem med.
Med fjäsk lockar ni inte fram mig!!!
Fortsätt med bildtävlingen tycker jag!
kul att du la upp en säljannons Martin så man får se hur hojen ser ut [/QUOTE
Javisst är det bra så kom och köp spächel prajs foor juu
hade varit skoj men inte liksom råd efter alla inköp
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|