tja.
Vart ute o kört ida me.. 6 plus o torra vägar.. så jävla kul.MEN!!!!!
svårstartad när den är varm, omöjlig rent ut sagt.Måste stå i typ en kvart.
Kolla tps nu o mellanstrecket är på displayen hur mycket man ä gasar o "idlar" o står på tomgång.. antar att den ska justeras då va
kan vara skiten som alla era raukar släpper ut har för mig att PL hade samma problem
Dum i huvve.Sex mil hoj-körning idag.
Plus 7 grader och torra vägar
Massor med hojar ute på vägarna
... livet är härligt
/ Rickar
Vad är det för slags folk som lockas o köpa en TL egentligen?
När man handhar vissa affärer med Lasse, då vet man att man får minst sagt "udda" konto utdrag. Likaså med oCto, även om han är liiiite mer städad.
Men när man dealar med en TL ägare för första gången, och han oxå skriver in en udda kommentar, då måsta vi ju börja fundera på vilka vi är egentligen, är vi smyg homos på riktigt??
Eller har Peter Pan ett företag som heter Gaycontact.com?
Skulle vara intressant o höra om TL1000S och R drar lika mycket soppa som det står i alla provkörningar? Ligger på i snitt 1L/mil enligt dom tester jag har sett och ska tydligen bara dra obetydligt mindre när man kör lugnt.
Med ett soppapris som säkerligen spränger 14kr/liter gränsen nästa år så kan det vara intressant att veta, skriv gärna modell på hojen, årsmodell, körstil och snittförbrukning...
Tja, fiser du runt lagligt och har sett till att ha hojen i skick så ska det gå bra.Det va ju långt ifrån så blodigt som testerna visade... Man kan alltså klara sig på 0,6 om man kör touring?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|