PutteLiten
Twins have more fun
Meh, viktigpetter då
Fick följande svar förra året, vet inte om han står för det i år, men dra ett mail om du inte tycker det är för dyrt. Han erbjöd också att om jag gav honom min vikt så skulle dämparen vara fabriksinställd efter det. Han finns här på SH också...;
"Tjena.
Dämparen kan du beställa direkt av mig om du vill.
Den som är orginal är ingen höjdare då den är svampig.
Den kostar 4650Sek plus frakt.
Frakten kan man lösa om du är på bana i sverige då jag har 19 förare som är sponsrade och man kan skicka den med en av dom.
Säg bara till om du ska ha så beställer jag den. Betalning vid leverans.
Det tar ca 2 veckor att få hem den. "
Matthew Bonnor
SSRacing Team manager
matthew@ssracing.se
Vill du ha en billig försäkring är nog inte TLR rätt hoj. Fast, det beror ju på vad du menar med billig? Min XR är billig i mina ögon... (just nu 17 kr / månaden... )
Jag betalade 8k halv/hel innan den nya 32%iga tillägget, och jag tror det blev runt 9k efter, men jag kommer inte ihåg exakt...
Dollarn borde egentligen inte göra nåt åt Bitubopriset eftersom de är köpta från Italien ifrån början och en låg dollar gör då att de kostar fler...Låter ju inte helt dåligt!? Jag beställde en Bitubo till min TLS från Dan på TLZ och efter frakt & tull så gick hela kalaset på 4.300kr Nu står $$ ännu lägre iof men under 4.000kr tror jag inte att det slutar på ändå.
Dollarn borde egentligen inte göra nåt åt Bitubopriset eftersom de är köpta från Italien ifrån början och en låg dollar gör då att de kostar fler...
Däremot kanske man kan tjäna en hacka om man köper då dollarn är nedgående...
Agree. Jag köpte min för nästan fem papp för två år sen.True, true ang pris från Italien. Men frakten var på $60 från Dan i USA... Låg/hög dollar kanske inte gör nån skillnad i detta fall. Nåja, det fungerade utmärkt att beställa via Danny på TLZ i alla fall o priset var helt ok. För att återgå till ämnet.
Agree. Jag köpte min för nästan fem papp för två år sen.
Är det TLR-bitubon som är så mycket billigare? Hörde snack om Bitubo för under tre papp förra året?
Agree. Jag köpte min för nästan fem papp för två år sen.
Är det TLR-bitubon som är så mycket billigare? Hörde snack om Bitubo för under tre papp förra året?
Ahh. Men moms å tull är bara för de som är lurade.Den jag köpte var till min TLS. De kostade $380 har jag för mig i gruppköpet. Jag missade dock det och fick köpa en som hade blivit över. Då för $420 istället. Men så tillkommer frakt o sen tull på allt = 4.300:-
TLR verkar vara förhållandevis billig tycker jag, då man jämför med liknande hojar. Visst, den väger lite mer än medel R-hojen från samma år men endå. Får betala någon tusenlapp mer per år för halv/hel jämfört med YZF750n jag hade senast.
Tja... Finns väl varken ägaransvar eller nåt laga krav att tvingas ange någon?"En kille jag känner" , åkte lite för fort med bil förbi en sån där kamerastolpe och hamnade på bild. Bilen hörde till hans företag och vips bara 2 dagar senare så kom det brev till företaget med begäran om att lämna ut namn på föraren...
E de nån som vet oddsen för att klara sig ur den knipan. Går det att köra "vi har ingen aning vem som körde", och så lägger de ned allt (ja va bra!! ) eller inte ? . Lite off topics på tråden, men nån kanske vet...
Vet inte, men det finns väl inget ägaransvar i sverige idag va?
Så det är väl bara o neka?
Hur stort är företaget?
Tja... Finns väl varken ägaransvar eller nåt laga krav att tvingas ange någon?
Jag känner en kille som .........Han fick åka på station och prata med en trevlig konstapel
Tror det går fint att neka, räkna bara med att få prata med kling och klang i värsta fall. Tror jag hört talas om någon som blev kallad på "riktigt" förhör oxå...
Hallå "tl bröder"..
Det är så att jag måste köpa nytt bakdäck till min tl1000r.
Har ni några tips?
jag har kört på 190 bak tidigare. Någon som testat 180?
Skillnad?
Skulle vara tacksam för tips!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS