men vad kostar det att lämna in en hoj för att få TPS justering?
Kom och tjöööööööööp. Jag ska bygga nytt kök i sommar.
Förkortningarna är koder. Det är Tl-ägarnas hemliga Gay-signaler till varandra.
Hajjar du inte koderna kommer du inte att få borra
Skämt åsido. Vem pallar göra ett TL-lexicon?
Jag har en grym TL1000S till salu. Med bytt bakstötdämpare till en Bitubo, moddad luftburk samt moddat kylsystem. Har bytt kopplingsfjädrar till Barnettfjädrar samt bänkat till 119.5 hk och 109 Nm på bakhjulet
Alla brister som var på -97 är åtgärdade iom byte av motor till en -98
Kom och tjöööööööööp. Jag ska bygga nytt kök i sommar.
.... men jag söker finna en TLR.
Tack för tipset men jag söker finna en TLR.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
R är för pojkar
S är för män
Söker du ff en R
LOL Sv1000S är en klenare variant av TL1000S. Köp du en R om du gillar utseendet och vikten hos en gravid sjöko
Eller så gör man en helomvändning o köper en RC8:a
Eller så köper man en TLS....
Om man gillar en ram som ett gångjärn (om du har tur så går den inte av), sving som en gummisnodd, bromsar i klass med en Volvo 240, klenare motor (om du inte har en 97a då men då skär skiten istället), fjädring som en goldwing från 80-talet, körställning för PRO-medlemmar och ett halvdassigt Ducati-wannabe utseende.
Men du måste ju läsa innantill. Jag har ju utbytt till 1998 motor, portad och planad= går jävel. Bytt till Bitubo bak samt sexkolvsok med pump från GSXR och ett utseende som faktiskt får TLR att se ut som en fet sydstatshora som går på crack.
Det är inte så med min.... inte mer än på andra hojar iafDet är lika dant på min kompis TLR fast det är värre på hans.
man får låta den stå ett tag för om du startar den och skall köra, så när du läger den i växel och ska släpa kopplingen lite så tvär dör den.
hände min kompis 3 gånger idag när vi var ute.
är inte så kul att få motor stopp när man är på väg ut från ett stopp.
Luuuugn nu KohaiLOL Sv1000S är en klenare variant av TL1000S. Köp du en R om du gillar utseendet och vikten hos en gravid sjöko
Eeh... dom mäter avgnasknallar med en s.k. "Knallert", de måste du bli av med. Tips; Doppa 4kg bomull i högoktanig bensin, stoppa 2kg i varje pipa och precis när besiktningsmannen ska dra iväg så tänder du dem (för att rensa loppet i rören från knallgas), kom ihåg; en knall = ombesiktning (jag har till och med hört om en killes kusin som jag kände som faktiskt fick böter, tre avgasknallar á 1200 SEK!).Fan börjar bli lite nervös inför besiktningen på onsdag.. Några speciella tips? Vad säger en besiktningsman om avgasknallar?
Knallar kan bli en tvåa. Huvudsaken att den inte låter för mycket. 103dB är gränsen för en TLS-97.Fan börjar bli lite nervös inför besiktningen på onsdag.. Några speciella tips? Vad säger en besiktningsman om avgasknallar?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|