Octofinger
Tokfan
Hade de glömt nån av dem eller var den bara dålig?ding ding ding!!! we have a winner.
det var precis vad det var det.
Hade de glömt nån av dem eller var den bara dålig?ding ding ding!!! we have a winner.
det var precis vad det var det.
Hade de glömt nån av dem eller var den bara dålig?
Ja de säger att den var dålig... får väl ta det med en nypa salt, vet inte om de skulle erkänna att de glömt en?
De fick byta olja och nya iridiumstift som kompensation.
Jag har en!Du kan ladda med en C-teck laddare utan problem om du ställer den på mc läget 1,2 Ah och kopplar bort laddaren när batteriet är fullt.
Låt inte laddaren vara kopplad till batteriet i veckor det är då underhållsladdningen träder in och knäcker batteriet och gelén torkar ut.
Ja de säger att den var dålig... får väl ta det med en nypa salt, vet inte om de skulle erkänna att de glömt en?
De fick byta olja och nya iridiumstift som kompensation.
Prova mät upp din spänning mot primärsidan på tändspolarna och jämför med batterispänningen. Vore intressant att veta.Jo det är möjligt,men det är på sin höjd en tiondels volt vi pratar om i spänningsfall.
Med allt vad det heter med kabelanslutningar och en korrekt inställd TPS
och spjällhussynkning så har denna modd en avseärt låg prioritering.
Moddning för moddningens skull.
Skumt. Har du verkligen en 97'a?Hej.
Skulle koppla in en G-pack på min 97 TLS, som det är två kablar på.
Men på min cykel så är det tre kablar?? Hur kopplar man då?
G-Packen är specifikt för 97 TLS så den borde ju passa tycker man.
Mvh Håkan
Hej igen.
Har någon monterat TLR eller GSXR mätare på sin TLS? O i så fall hur mycket
jobb är det o få det o funka? Läste lite på TL zone o det verkar som det ska
fungera med lite pyssel. Eller om ni vet om nån annan mätare som är lättinstallerad.
Mvh Håkan
Köpte min TLR ny -01 och sålde den för 1,5 år sedan. Har nu en ZX10R-07 som jag åker på, ruskigt drag i den! Problemet är ju bara att....det är ju inte en TL!! Jag saknar min Twin så mycket att jag är på gång att köpa en ny! Tydligen så var gräset inte grönare på andra sidan, hehe!
Clear clutch cover hade jag på min gamla, och jag undrar var man kan få tag på en sån. Finns det rent av någon som har en som denne vill sälja?
Mannen med det krångliga efternamnet.Köpte min TLR ny -01 och sålde den för 1,5 år sedan. Har nu en ZX10R-07 som jag åker på, ruskigt drag i den! Problemet är ju bara att....det är ju inte en TL!! Jag saknar min Twin så mycket att jag är på gång att köpa en ny! Tydligen så var gräset inte grönare på andra sidan, hehe!
Clear clutch cover hade jag på min gamla, och jag undrar var man kan få tag på en sån. Finns det rent av någon som har en som denne vill sälja?
Mannen med det krångliga efternamnet.
Välkommen åter.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024