Ricken
Gudomlig sporthojare
För att ställa hänget har smc någon blankett på svenska, men fjädringsjusteringar har jag inte sett nån på svenska.Okej, skall kolla. Du vet inte om det finns någon likande förklaring på svenska
För att ställa hänget har smc någon blankett på svenska, men fjädringsjusteringar har jag inte sett nån på svenska.Okej, skall kolla. Du vet inte om det finns någon likande förklaring på svenska
Hej TL vänner,
Undrar ifall någon kan berätta för mig, om den där svarta kåndomen runt pumen ( I tanken ) fyller någon fuktion , förutom att jävlas med mig när jag plockar ur hela skiten på grund utav otät packning
Det där har jag funderat på. Min lampa blinkar när det börjar bli dags för tankning, men det tycker min verkar blinka i ett ganska jämn takt. Men den ska alltså lysa?Den ska förhindra att lampan för låg bränslenivå blinkar då det är lite soppa kvar och det skvalpar omkring i tanken
Jag värmde den med varmluftspistol och det hjälpte en del vid montering
Den ska förhindra att lampan för låg bränslenivå blinkar då det är lite soppa kvar och det skvalpar omkring i tanken
Jag värmde den med varmluftspistol och det hjälpte en del vid montering
Näe, lampan varnar i två steg. För TLS, kan skilja lite mot TLR, så gör den följande:Det där har jag funderat på. Min lampa blinkar när det börjar bli dags för tankning, men det tycker min verkar blinka i ett ganska jämn takt. Men den ska alltså lysa?
Fråga 1.1: Hur mycket är det kvar i tanken när den ska börja lysa?
Näe, lampan varnar i två steg. För TLS, kan skilja lite mot TLR, så gör den följande:
>4,5 liter kvar - lampan släckt.
<4,5 liter kvar - lampan blinkar.
<2,5 liter kvar - lampan lyser.
Har du tillgång till fräs/svarv Robban?
Näe, lampan varnar i två steg. För TLS, kan skilja lite mot TLR, så gör den följande:
>4,5 liter kvar - lampan släckt.
<4,5 liter kvar - lampan blinkar.
<2,5 liter kvar - lampan lyser.
Hej! Nån som vet vilken olja de ska va i framgaffeln och vilken mängd de ska på en tl1000r??
Jhapp... nu sitter man med en twin igen... Blev en sukiyaki Tl1000s.
3280 mil på mätaren, röd och fin samt i stort behov av att köras.
Nu skall det ut och ätas ankor!
**Bilder kommer när den är representabel.**
Och även jag blev med TLS, en svart sen -98.
Har inte hunnit köra mycket mer än hem med den än, fick en släng feber emellan. Det jag känt hittills är att jag nog får göra något åt sittställningen. Någon härinne som hittat någon lösning?
Jag är nog lite soft efter att ha kört fzs:en, men jag kan inte påminna mig om att min GSX 1100 R var lika framåtlutad.
Hur som helst så älskar jag motorn, gången och känslan av direktkontakt. Begriper inte att jag inte gett mig på v-twin tidigare.
Jag ska byta olja i dagarna och har lite funderingar. Det är så att jag har ett Scott-filter. Är det någon som har erfarenheter av liknande filter? Den tidigare ägaren sa att man bara tvättar filtret istället för att byta. Hur gör man det på bästa sätt?
Jag har för mig att visst axiellt glapp är ok, det är liksom poängen med flytande diskar, men det får inte vara ett roterande eller radiellt glapp.Hur mycket glappar era bromsskivor på hojarna? Har Braking waveskivor fram på min TL1000R som glappar otroligt mycket, men dom är nästan nya så jag undrar om det kanske ska vara mycket glapp. Kanon hojar för övrigt, köpte en i tisdags och är kanon nöjd förutom bromskivorna fram då!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|