Octofinger
Tokfan
haha Satte på 190/55 idag och jäklar vilken skillnad att köra
Gav mig även på att byta framdäck, men tji fick jag! Trodde mitt sunkiga depåstöd skulle gå att sätta under framgaffeln, men hojen gled bara av Fan jag har inte tid att åka in med hojen till nån däckfirma med grejor, jag jobbar!!!!!
Får köra till en polare imorgon kväll och börja mecka med domkraft och skit istället i garage, står på gården här hemma och vill inte palla upp hojen på domkraft här :/ Eller har ni andra smidiga lösningar än domkraft fram under motorn och nåt stöd under gaffeln när däcket åker av?
Jag har Fultemas depåstöd för framgaffel med två "stift" eller "pinnar" som man hakar upp gaffeln på. Tyvärr är stödet mjukt som fan, så man får absolut INTE ställa upp den på det depåstödet fram utan att också ha den på ett stabilt depåstöd bak. Men gör man det blir hojen tillräckligt stabil. Nu ser jag iofs att Fultema inte längre har kvar just det depåstödet...
Jag har för mig att jag tidigare har hängt upp hojen i gaffelkronan alternativt i krashpuckarna när jag lossat framhjulet.
Annars är ett depåstöd att rekommendera ändå. Det gör tvättning så mycket lättare.