sharpedge skrev:Kollade precis upp försäkringen på den tillern med helsystemet och kolfiberframskärmen. Enligt SBP så väger hojjen 5kg mindre än original och då tycker TH att försäkringen ska höjjas med 4000!!!!! :kocko
sharpedge skrev:Kollade precis upp försäkringen på den tillern med helsystemet och kolfiberframskärmen. Enligt SBP så väger hojjen 5kg mindre än original och då tycker TH att försäkringen ska höjjas med 4000!!!!! :kocko
J-Bone skrev:Nån som letar efter en fin TLR? Hittade denna på blocket.
Suzuki tl1000r -99
Insänd av Henrik (tfn: 073-642 69 46) den 03 mars 2004 klockan 08:51.
Svart, Yoshi RS3 Bolt-on, Öhlins bakdämpare,
miniblinkers, svensksåld, ca. 1600 mil ,alla
orginaldelar medföljer givetvis, mkt fin..
PRIS: 67.000:- ev. byte SP-1
J-Bone skrev:Nån som letar efter en fin TLR? Hittade denna på blocket.
Suzuki tl1000r -99
Svart, Yoshi RS3 Bolt-on, Öhlins bakdämpare,
miniblinkers, svensksåld, ca. 1600 mil ,alla
orginaldelar medföljer givetvis, mkt fin..
PRIS: 67.000:- ev. byte SP-1
Mmm...förmodade att jag skulle få det svaret! Hursomhelst så har jag börjat fundera lite på att kanske köpa ett helsystem.PutteLiten skrev:Big NoNopå att betala vid sidan om.
eBay varnar ju till och med lite för det (fast det är ju klart att de gör för då tjänar de inte pengar).
Men jag hade INTE köpt dem vid sidan om.
Säkerhet kostar lite extra, men i långa loppet tror jag man tjänar på det.
Hade det varit i Sverige, Ok, men USA... njea, tänk själv...
Oh, jag fick precis $400 på mitt konto, Och jag har ju inte skickat sliponen ännu, tja, säljer dem till högstbjudande på eBay, de är ju redan till salu där...
Visst, jag är kanske lite paranoid. Men för 400 kan du säkert köpa ett par ändå vid ett senare tillfälle, via Ebay.
Chiefen skrev:Urk, jag har ett jättedilemma! Jag bjöd på ett par RS3 steel bolton till min TLS på Ebay. Nån dag senare fick jag ett mail av nån snubbe som tyckte att jag kunde köpa dem av honom, då skulle han ge mej ett pris på 400$ ink frakt. Men problemet är att snubben vill att jag ska betala med Western Union vilket i sin tur innebär NOLL säkerhet för mej. Jag mailade tillbaka till honom (för tolvhundrade gången) o sa att jag inte kände mig säker med det betalningssättet och föreslog att han skulle öppna ett paypal konto åtminstone. Snubben verkar inte lyssna på det örat o vill fortfarande bara köra med western union.
Jag anar lite ugglor i mossen efterssom det är ett sånt klassiskt klåpmisstag att lämna ut pengar och HOPPAS att snubben skickar prylen. AAArrhhgg vad fän ska jag göra? Det är ju ett jela fint pris om det nu skulle visa sig vara en hederlig prick!!
Nån som har någon bra erfarenhet att dela med sig?
Fett tacksam för tips!!
Jepps Det var faktiskt de där jag tänkte på när jag skrev mitt senaste inlägg. Han nämner tyvärr inte något om frakt osv osv och sen är det ju som du säger ett lotteri med tullhelvetet! (fan kan inte dom hålla sig till att leta knark istället!?!? )J-Bone skrev:För $700 får du ett Yoshi helsystem genom Mark Minyard (00tiller) på TLP. Han har bara fått bra gensvar av alla jag sett som köpt av honom.
Grejen är ju att du kanske får tulla grejorna.. lotteri som det är.
Kolla här! http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&threadid=16202
TL1000S Full Systems: (Standard Mount)
Yosh RS3 Race Stainless w/Stainless Cans $650.00
Yosh RS3 Race Stainless w/Ti Cans $750.00
Yosh RS3 Race Stainless w/Carbon Cans $850.00
TL1000S Full Systems: (High Mount)
Yosh RS3 Race Stainless w/Stainless Cans $725.00
Yosh RS3 Race Stainless w/Ti Cans $825.00
Yosh RS3 Race Stainless w/Carbon Cans $925.00
these prices are good until the 14th of March
contact me at Markmin@pacbell.net
EICMA 2024: Yamaha