J-Bone
Ny medlem
Felix skrev:Hehe, snart är det väl avbytarbänken som gäller för dig med
Aa, hoppas domarn nöjer sig med en tillsägelse först, rött kort direkt vore tufft.
Felix skrev:Hehe, snart är det väl avbytarbänken som gäller för dig med
J-Bone skrev:Aa, hoppas domarn nöjer sig med en tillsägelse först, rött kort direkt vore tufft.
Pappsen skrev:Visst ja, jodå hon ser att bra ut överallt! Ska Pappsen fästa sig så krävs det lilla extra. Sant att det inte ska rymma så mäcke där inne så hjälmarna för tjejer är väl generellt mindre Domarn ger tillsägelser innan även om man kan misstolka dem och bli portad. Numer talar pappsen med en lenare tunga som inte skall göra vår sida till en "porr site"
Pappsen skrev:
Tänkte köpa en par röda lack stövlar i en väl vald butik här istan som hon kan ha på sig. Vill inte ta de jag har hemma i lekrummet, det skulle störa helhetsintrycket där Vet ni vart man kan finna lite "feminina" mc kläder, denna bruden tycker inte om häng röv etc.
Pappsen skrev:Grabbar. Vitt jag sett så har vi inga coola filmer med tl hojar?? Klarar vi inte av att burna, stoppies, wheelies mm? Jag har inte kört min så jag vetifan vad jag kan. Brukar spränga mig själv och krasch men har än inte fått chansen
In med lite filmer som vi kan lyssna och titta på!! Gött mos med lite ljud till lunchen Ut i garaget och gasa nu pöjker!
J-Bone skrev:Appappapp!! Nu är du ute på hal is igen !
Haha, hoppas du skojar. Annars är det väl Fransmoppe-affärn som gäller.
Pappsen skrev:Visst ja, jodå hon ser att bra ut överallt! Ska Pappsen fästa sig så krävs det lilla extra. Sant att det inte ska rymma så mäcke där inne så hjälmarna för tjejer är väl generellt mindre Domarn ger tillsägelser innan även om man kan misstolka dem och bli portad. Numer talar pappsen med en lenare tunga som inte skall göra vår sida till en "porr site" Tänkte köpa en par röda lack stövlar i en väl vald butik här istan som hon kan ha på sig. Vill inte ta de jag har hemma i lekrummet, det skulle störa helhetsintrycket där Vet ni vart man kan finna lite "feminina" mc kläder, denna bruden tycker inte om häng röv etc.
J-Bone skrev:Mmmm, det lär ju snöa tills dess så.....
Vee-twn skrev:Hehe, I Sundsvall snöar det för fullt nu!! Våren verkar dröja ännu ett tag!
J-Bone skrev:Japp, snön den bara öser ner.... och jag som ska ner till TLRR och kolla på hans superbikebygge ffs !!
Pappsen skrev:Grabbar, inte arbetar ni väl idag Här snöar det så fint idag så,,
tl1000r-nisse skrev:Jag lämnade in min TLR på Claessons i Bromölla i måndags pga läckande packbox i höger gaffelben. De menade att det var ett vanligt problem just på TL-modellerna eftersom de är framtunga. Detta kan jag förstå, med tanke på en halvliters cylinder pekar rakt framåt! Jag har bara haft hojen sedan i julas och undrar om ni TLR-ägare har märkt av detta? Tvingas ni byta packboxar lika ofta som kalsonger eller?
mvh
/Nisse
tl1000r-nisse skrev:Jag lämnade in min TLR på Claessons i Bromölla i måndags pga läckande packbox i höger gaffelben. De menade att det var ett vanligt problem just på TL-modellerna eftersom de är framtunga. Detta kan jag förstå, med tanke på en halvliters cylinder pekar rakt framåt! Jag har bara haft hojen sedan i julas och undrar om ni TLR-ägare har märkt av detta? Tvingas ni byta packboxar lika ofta som kalsonger eller?
mvh
/Nisse
Pappsen skrev:Grabbar, inte arbetar ni väl idag Här snöar det så fint idag så,,
KaZ skrev:Detta kan hända vilken hoj som helst, har haft 2 olika hojjar med samma problem, ingen av dem va TLR. Så jag kan inte svara på varför eller om det är ett generellt probs för tLR-hojar.
Dock finns det en del saker som kan orsaka detta.
Tex, frekvent bakhjuls åkande, ger stora påfrestningar på boxarna, Om man när man kör hojjen på släpvagn spänner ner gaffeln för hårt fram kan boxen lixom vända på sig och därefter läker den, Om hojen stått oanvänd en längre tid så kan boxarna torka... detta gäller allt som har med gummi att göra när det finns oljor eller bensin i närheten.
Detta är ett aber... vet själv hur less man blir då jag på mina 2 senaste hojar hade samma problem... den senaste är en -00.
=)
Macke skrev:Fick mina bytta på garantin! Fick läckage efter 150 mil, utan en enda bakhjulsåkning. AVA MC bytte packkboxarna, och polerade gaffelbenen utan kostnad.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|