Vee-twn skrev:
klar att du ska åka på träffen ändå pappsen.
Grabbar (och ev. tjejer) får jag höra lite bu eller bä gällande mina nya posörblinkers. Tog nästan hela helgen att få till de s*tans "fästplattorna"...
Mycket snyggt, vart har du köpt dessa? Har talat med RC och hör här: (OBS ! passen är lika trött.)
I paketet som till sist kom så fattas KN filtret!! Som jag tidigare berättat så hade RC satt mitt namn istället för adressatens namn vilket tillförde ENOMA problem givetvis, vad tror ni kommer att ske med det restade paketet med KN, jo givetvis samma sak
Ringde då till bossen på RC och förklarade att jag är medlem i en MC klubb som kommer att köpa mer grejor av dem fast jag är nu i starka tvivel om dess kompetans! Hon såg extreme graphiscs mm och reagerade tydligen. Hon skulle personligen gå till posten för att posta ett KN till mig. (Undrar när fan det kommer fram i alla dessa röda dag jävlar..) Kanske slutar det med att jag har två KN och tror du jag tänker skicka den andra tillbaks i såfall, säkert inte Pappsen inte. Så kanske kan nån köpa ett av mig till rätt pris inom kort
Det kan ju vara lite positivt att det finns grejor som väntar på några sugna grabbar, ring dem så kanske ni kan skynda på lite men för guds skull, passa på att allt blir rätt! Det gjorde jag till iochför sig ingen nytta
Om det går att lösa så kanske jag drar på träffen ändå, är besviken men hon duger kanske ändå?