Macke skrev:Seatpipes var klart snyggt....
Nån som vet vart man köper? Dyrt? Märken?
Har letat bland dom vanliga, men inte hittat nåt...
tl1000r-nisse skrev:men mekanikern på Claessons menade att "det blir lite blött på gaffelbenet när man byter boxar
/Nisse
Macke skrev:Seatpipes var klart snyggt....
Nån som vet vart man köper? Dyrt? Märken?
Har letat bland dom vanliga, men inte hittat nåt...
Pappsen skrev:Ju fler böjar på roret ju mer effekt tapp? Jag har hört detta men vet inte om det stämmer. Läste tidigare post, fan jag vill ju köra bakhjul hela sommaren. Törs jag inte det med tanke på packboxarna? >Vad kostar det att skifta dem
Pappsen skrev:Trött värre!! Tror ni inte att trots skriftligen bekräftade e-post med adress mm att Rhencullen lyckats att fylla i fel Jag gjorde verkligen ALLT för att det skulle bli idiotsäkert men ack va fel man kan ha! De tog helt enkelt bort det namn som min tray, KN, drev, blinkers skulle skicka till och ersatte det med mitt namn.
Resultatet var givetvis att sakerna inte kom fram och hamnar på posten. nån lapp skickades inte heller ut till adressen! Nu kan jag inte delta i den Mc träff i K-hamn jag planerat på långfredagen Blir så jävla sömnig på sånt här. Hur fan kan man efter skriftligen mottagit, dessutom över telefon samt över en förfrågan om adressen stämmer på e-post (vilket den gjorde) vilket även detta bekräftades, ändå gå in och ändra på dessa uppgifter
Hur är det möjligt? Man frågar sig gång på gång! Hur är det möjligt? Nu fattas det väl bara att det kommit fel grejor. Då fan åker jag över och ger han på käften tror jag
Pappsen är riktigt irriterade nu, skönt att lätta lite på tröcke till folk som förhoppningsvis fattar frusten.
Hoppas inte att han kommer med som ursäkt
J-Bone skrev:Riktigt schnyggt!
Hört nåt från RC?Davo skrev:Instämmer, riktigt snygga.
J-Bone skrev:Hört nåt från RC?
Macke skrev:Nån som har koll på vad som gäller. Min har vandrat 900 försiktiga mil nu. När ska den servas?
Jag har servat den vid 100, och vid 600 mil....
Davo skrev:Nope inte än, hör av mig när jag vet... Ska klämma iväg ett mail till för att se hur det går för dem. När var det vi beställde? Har det inte gått 4 veckor snart? Btw jag e ledig resten av veckan så nu ska det åkas hoj.
Edit: Mailet är nu skickat till RC.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |