Majk
Guest
Chiefen skrev:Ha ha ha sjysst golv du har att meka på! Parkett...din hoj måste vara himla nöjd med sin tillvaro minsann!
He he precis , och det är inte ofta man sitter i en skön kontorstol och meckar hoj , men nu gör jag det
Chiefen skrev:Ha ha ha sjysst golv du har att meka på! Parkett...din hoj måste vara himla nöjd med sin tillvaro minsann!
Aha du har alltså inte fått din änJ-Bone skrev:
TLRR skrev:HeHe den här gången ser man bra Var försiktig så du inte får för mager blanding med luftbox modd,K&N filter och dämpare.Tänk på att ge den rätt blandning för den extra lufttrycket i höga farter som RAM AIR effekten ger.Så är det nog lugnt.
Mell skrev:Ville bara visa hur snygg min TLs är.
Ska bara putsa upp den med lite vaxning så är den riktigt fin.
Till salu förresten.
Såg ju tjusigt ut det där!! Jag förstår att du målar dem svarta. Ju svartare desto snabbaretl1000larsson skrev:O lite lack på det
PutteLiten skrev:Mell:
Till salu? Hur mkt? (inte jag ,men en polare kanske är intresserad om det är "rätt pris")
Det är ett schema med till alla modeller men det är ju frågan om det stämmer när man bytt avgas mm , kanske att det är den generella inställningen sen får man testa sig fram lite.TLRR skrev:OK,men säg så här att man gjort dessa vanliga modds och inte justerat sprutet.Då går den ju för magert,och vet man hur mycket man skall feta till blandningen utan att feta till den för mycket.Och räcker inställningarna till för att ge en fetare blandnig vid just dessa moddar som ger för mycket luft.
Hoppas du förstår mitt resonemang,jag är bara nyfiken inte negativ För det är ju bra att det dyker upp billigare alternativ.
Vee-twn skrev:Såg ju tjusigt ut det där!! Jag förstår att du målar dem svarta. Ju svartare desto snabbare
Majk skrev:Här är hans annons http://www2.blocket.se/view/2340027.htm?l=0&c=1&city=0
48 900 kr
PutteLiten skrev:Lungt Ronny, det finns en manual på deras hemsida. Jag har lääst den och då tyckte jag allt var rätt klart. men jag kommer inte ihåg ett skavv av vad som stog där...
Men den var rätt enkel att ställa in. Jag vill igentligen mest ha en för att feta till med en "+5 +5 +10" om vi pratar Yoshi box inställningar. HAr för mig att de visade ett exemple som var ungefär så.
Men vi lär återkomma med resultat av våra inställnings reultat/problem...
Majk skrev:Du måste läsa över min bild på min profil juh , där finns sanningen
TLRR skrev:Snyggt Larsson,Ser att du fått fälgarna nu
Majk skrev:Fan vad dum jag är deras adress står ju på paketet jag fick idag , det står
http://www.TECHLUSION.COM
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |