Majk
Guest
Va jag FULLtl1000larsson skrev:Men jag hörde att du var full när du skrev det![]()
![]()
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
![Näsblod :näsblod :näsblod](/img/smilies/nose.gif)
Va jag FULLtl1000larsson skrev:Men jag hörde att du var full när du skrev det![]()
![]()
Fan du har juh bytt bild jag blir alldeles vilse i pankakssmeten...Länken funkar inte för miggunny5 skrev:
Majk skrev:Va jag FULLaldig på en tisdag
![]()
![]()
TLRR skrev:Jag vill ju oxå ha mina svarta ju
![]()
Majk skrev:Du måste läsa över min bild på min profil juh , där finns sanningen
![]()
![]()
![]()
tl1000larsson skrev:O lite lack på det![]()
J-Bone skrev:
Nixx. Inte det material jag har för närvarande. Har idag solida kulörer, metallic (snarare "glans"), schack (mindre ytor). Tror att jag kan få fram ett material som påminner om Suz-bakgrunden, det är ett kolfiberlook-a-like. Men är osäker på storlekar på det materialet.sharpedge skrev:... Är det samma "bakgrund" på dom som på orginaldekalerna.. svart/grå-rutiga mönstret alltså?
Det är säkert en självklarhet här men det kan nämnas att mer soppa inte ger mer effekt om det inte finns mer syre att förbränna. Vanligt missförstånd i en del andra trådar.PutteLiten skrev:... Men, vem vill minska bränslemängden ändå ...
PutteLiten skrev:Fyndpris
Tycker nästan Mell släpper den lite billigt!
Tja, nu ska jag inte sabba för min polare om han nu är intresserad...![]()
Robban_C skrev:Nixx. Inte det material jag har för närvarande. Har idag solida kulörer, metallic (snarare "glans"), schack (mindre ytor). Tror att jag kan få fram ett material som påminner om Suz-bakgrunden, det är ett kolfiberlook-a-like. Men är osäker på storlekar på det materialet.
Skillnaden är alltså att Suz:s dekaler är tryckta med div färger på en film medan mina är en kulör (två på schack) per film. Detta gör att mina dekaler "byggs" upp av ett lager film per färg. Graphics av den typ som finns på vissa hojar är med andra ord bara att glömma. Ex vis den guld/mörkbruna 750R -96:an. Finns inte en vettig chans att göra såna dekaler med mina metoder. 1000-tals timmar med en slutlig tjocklek på flera millimeter.))
Det är säkert en självklarhet här men det kan nämnas att mer soppa inte ger mer effekt om det inte finns mer syre att förbränna. Vanligt missförstånd i en del andra trådar.
Här kan ni för övrigt få ett exempel på varför jag måste greja med kåpor. Den här högerkåpan är inte riktigt perfekt. (årets understatement)
Det pratades tidigare om snabbfästen för tank och sadel vill jag minnas.
Länk? Eller bilder?
Pris?
Jag har gjort snabbfästen till tank och sidkåpor på min Katana, överväger att göra till Tillern också men det är ju alltid behagligt att börja med att tjuvkika på dom som redan har fixat.
Mell skrev:Jovars, men den har gått 4600 mil.Dom ligger runt 50 papp för en som gått mindre. Så jag vill inte ta ut nåt ockerpris heller. Men det är mycket motorcykel för pengarna om man jämför med en gammgixxer tex. (-92r för 45 tusen)
Den är såld nu. Snyft....Buhäääää!!
TLRR skrev:1. Byt belägg,för det blir aldrig riktigt bra annars.
2. Thinner eller fettfri Aceton
3. På A svarar jag B ... Vet ej har aldrig tänkt på att mäta nya belägg.
4.Snart väldigt snart,Huva
Robban_C skrev:J-bone:
Tack för info om snabbfästen. Ser ut att bli en stund vid svarven nån kväll.![]()
Det där lät helt ok... surt bara att man bor på fel sida sverigeJ-Bone skrev:
ca $25 för frakten av pinnar gubbar, det blir väl lite mer beroende på hur många vi är men anta att vi blir 5 stycken och frakten kanske hamnar på $50, hur låter det?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |