J-Bone
Ny medlem
sharpedge skrev:Det där lät helt ok... surt bara att man bor på fel sida sverige![]()
Vi kan väl skicka vidare kanske? Vet inte vad det kan kosta?
sharpedge skrev:Det där lät helt ok... surt bara att man bor på fel sida sverige![]()
Hmm, tåls att tänkas påJ-Bone skrev:Vi kan väl skicka vidare kanske? Vet inte vad det kan kosta?
klart man har0x2142 skrev:FAAAN pojkar, har ni ställt på hojarna? jag är så jävla körsugen så jag håller på att dö!! Undrar om man ska vänta lite till eller köra i påsk![]()
sharpedge skrev:Hmm, tåls att tänkas på
Frågan är bara vilka pinnar man ska satsa på isf. Och passar alla dessa pinnar i orginalfästena??
J-Bone skrev:Japp, de passar i originalen. Är det nån som är PÅ eller?![]()
J-Bone skrev:Japp, de passar i originalen. Är det nån som är PÅ eller?![]()
tl1000larsson skrev:Hur kan man låta blisnyggt jobbat J-Bone
![]()
Vilken sort tänkte du tjacka kan man köpa alla dom av samma snubbe ?
Måste bara bestämma mig för vilka![]()
obruT skrev:Jag vill veta hur lång dom är??
edit...orginal är 100mm (och skrapar iasfalt)
sharpedge skrev:Hmm, $20 för pinnarna och sen $50 för frakten(den delas bland alla isf?)
Så runt 300 för pinnar inkl. frakt för alla då?
Jag har en sån tokig pengasits just nu och jag hatar det, för jag vill gärna byta mina orginalpinnar mot dessa.J-Bone skrev:Precis så var min tanke ja...![]()
Hoj Jocke skrev:Jag plockade ut min i gårSka ut och åka nu!
Var det den 15 maj, som TL-grabbarna skulle mötas?
0x2142 skrev:FAAAN pojkar, har ni ställt på hojarna? jag är så jävla körsugen så jag håller på att dö!! Undrar om man ska vänta lite till eller köra i påsk![]()
TB = Throttle Body antar jag. Dvs att spjällhus har lossnat och ger tjuvluft?PutteLiten skrev:... Verkar som om TB har lossnat. Eller, i alla fall om man jämför med hur andra so mahft problemet beskriver så verkar det var det.
(ingen tomgån, dör om den går på tomgång och jagdrar in kopplinen... + att om man WOTar så säger den bara böööööööuuueeee och man slår huvet i kåpglaset...) Jaja, borde vara enklet jobb. Snart påsk ju...![]()
Robban_C skrev:Nån av er skrev om fotpinnskrap i backen. Jag åkte bara landsväg förra sommaren med min gula tiller men lyckades aldrig skrapa nånting i backen. Kärring som körde???
Brukar de skrapa i?
Bara på bana eller även på landsväg?
Är det bara änden som skrapar eller är det markant?
Läget är ju alltså att mitt ena fäste är ju kraschat, har hittat nytt för 250 bagis men om dom skrapar ofta (och allvarligt) när man har horn i pannan så kan det ju vara läge att göra nya (ist f att köpa likadant), högre fästen.
Andra erfarenheter vad gäller markfrigång? Nåt annat som skrapar?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |